فرماندار فامنین:

خدمت صادقانه به مردم موجب ایجاد نشاط در جامعه می شود

۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۱۰:۳۰:۱۶
کد خبر: ۴۷۹۹۶۰
خدمت صادقانه به مردم موجب ایجاد نشاط در جامعه می شود
ظاهر پورمجاهد خدمت صادقانه به مردم را موجب ایجاد نشاط در جامعه دانست و با بیان اینکه همه باید برای ترویج این روحیه در جامعه تلاش کنند، خواستار توجه به این مهم شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از فامنین،  فرماندار فامنین در مراسم افتتاح بلوک زایمانی بیمارستان امام حسن(ع) فامنین، دولت یازدهم را دولتی اخلاقمدار دانست و اظهار کرد: دولت مسیر خدمت را با بهره‎گیری از مشارکت مردم دنبال می‎کند.

وی با بیان اینکه همه هم باید صادقانه برای دفاع از حق تلاش کنند، به اقدامات دولت در طرح تحول سلامت برای کاهش پرداختی از جیب مردم اشاره کرد و افزود: دولت تدبیر و امید این موضوع را تحقق بخشید به طوری که در حال حاضر مردم در مورد مسائل بهداشتی و درمانی آرامش دارند.

فرماندار شهرستان فامنین ارتقای بیمارستان شهرستان را یک اولویت دانست و افزود: برای خروج بیمارستان از حالت درمان بستر تلاش می‌شود.

این مسؤول با اشاره به روند کاهش شکایت‎ها از مجموعه بهداشت و درمان شهرستان در ماه‎های اخیر افزود: بهبود وضعیت شهرستان محروم فامنین نیازمند تلاش جمعی و پرهیز از نگاه شعاری است.

پورمجاهد خدمت صادقانه به مردم را موجب ایجاد نشاط در جامعه دانست و با بیان اینکه همه باید برای ترویج این روحیه در جامعه تلاش کنند، خواستار توجه به این مهم شد.

وی در پایان سخنانش بهسازی مراکز بهداشتی و تعیین تکلیف درمانگاه، استفاده از مشارکت خیرین و اتمام پروژه‎های نیمه تمام از دیگر موضوعاتی دانست که باید جدی گرفته شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز