به ریاست معاون عمرانی فرمانداری رباط کریم بر گزارشد:

مانور تیم بهداشت و درمان اضطراری جمعیت هلال احمر

۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۱۴:۱۵:۲۷
کد خبر: ۴۸۰۱۳۷
مانور تیم بهداشت و درمان اضطراری  جمعیت هلال احمر
مانور بهداشت و درمان اضطراری از سوی جمعیت هلال احمر شهرستان رباط کریم در روستای منجیل آباد بر گزار شد.
به گزارش خبر گزاری برنا از تهران، معاون عمرانی فرمانداری رباط کریم در نشست هماهنگی برگزاری مانور تیم بهداشت و درمان اضطراری bhcu جمعیت هلال احمر شهرستان رباط کریم گفت : با بهره گیری از پنج پزشک متخصص مانور بهداشتی و درمانی فوق با همکاری هلال احمر در تاریخ هجدهم و نوزدهم آذر ماه از ساعت 9 صبح تا 4 بعد از ظهر در روستای منجیل آباد برگزار می گردد.

معاون عمرانی فرمانداری رباط کریم  در نشست هماهنگی برگزاری مانور تیم بهداشت و درمان اضطراری bhcu جمعیت هلال احمر شهرستان رباط کریم گفت:  با بهره گیری از پنج پزشک متخصص مانور بهداشتی و درمانی فوق با همکاری هلال احمر در تاریخ هجدهم و نوزدهم آذر ماه از ساعت 9 صبح تا 4 بعد از ظهر در روستای منجیل آباد برگزار می گردد.

منصور سالکی افزود :هلال احمر جمعیتی است  که هنگام بروز حوادث بسبار  تاثیر گذار می باشد  و مانور هلال احمر جنبه بهداشتی ودرمانی دارد و در نظر داریم این مانور را در آذرماه در  4 نقطه دیگر  شهرستان رباط کریم  برگزار نمائیم.

ساکلی اظهار داشت: در این مانور  تست قند خون و فشار خون نیز توسط پایگاه مستقر در محل برگزاری انجام مانور از سوی جمعیت هلال احمر و شبکه بهداشت ودرمان بعمل خواهد آمد.

سالکی در این رابطه ادامه داد:  نیروی انتظامی  از ابتدا اجرای طرح تا انتها این مانور , مسوولان اجرایی را  همراهی خواهد نمود  ادارات و نهادهای دیگری همچون بهزیستی با استقرار اکیپ اورژانس اجتماعی و مشارکت و همکاری یک روانشناس در خصوص مباحث مشاوره و موارد مرتبط خدمات بهداشتی و درمانی را به مردم ارائه خواهند داد.

وی بیان داشت: آبفای روستایی نیز در مورد روشنگری های مربوطه بویژه در مورد کیفیت آب  شرب , ارائه آموزشهای لازم جهت صرفه جویی آب همکاری های لازم را با مسئولین برگزاری این مانور خواهند داشت  و اداره آموزش و پرورش نیز در خصوص اقدامات لازم را جهت  آماده سازی محل برگزاری مانور اقدام می نماید.

وی گفت : این مانور روستایی در راستای اهداف هلال احمر است که توانمندی روستا  در مقابله با سوانح را براورد نماید.

سالکی در پایان توانمندسازی  اهالی و ساکنین روستا   را از عمده دلایل برگزاری این مانور قلمداد کرد و افزود :  مباحث آموزشی نیز در حاشیه برگزاری این مانور  لحاظ خواهد شد. و همچنین روستائیان بطور رایگان از خدمات بهداشتی و درمانی و دارویی بهره مند خواهند شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز