استاندار سیستان وبلوچستان؛

اختصاص ۳۵ درصد درآمدهای سیستان و بلوچستان به حاشیه شهرها

۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۱۵:۴۰:۰۹
کد خبر: ۴۸۰۲۰۷
اختصاص ۳۵ درصد درآمدهای سیستان و بلوچستان به حاشیه شهرها
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: امسال ۳۵ درصد از منابع و درآمدهای سیستان و بلوچستان در راستای قرار گرفتن استان به عنوان هدف گردشگری، به مناطق حاشیه‌نشین شهرها اختصاص یافته است.

به گزارش خبرگزاری برنا ، علی‌اوسط هاشمی پیش از ظهر امروز در نشست راهبردی گردشگری استان سیستان و بلوچستان که با حضور رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور در استانداری برگزار شد، با تاکید بر ضرورت تمرکززدایی و معرفی مقصدهای نو و جدید گردشگری در کشور، اظهار داشت: تنوع و زایش فرهنگی می‌تواند عامل توسعه در هرمنطقه شود.

استاندار سیستان و بلوچستان از حاشیه‌نشینی به عنوان یکی از معضلات اساسی استان نام برد و تصریح کرد: امسال 35 درصد از منابع و درآمدهای سیستان و بلوچستان در راستای قرار گرفتن استان به عنوان هدف گردشگری به مناطق حاشیه‌نشین شهرها تخیص یافته است.

وی با تاکید بر ضرورت معرفی قابلیت‌های گردشگری سیستان و بلوچستان خواستار سوق دادان تورهای گردشگری کشور به سمت استان و ایجاد ستاد گردشگری سیستان و بلوچستان در سازمان میراث فرهنگی کشور شد.

هاشمی با اشاره به قابلیت‌های فراوان گردشگری سیستان و بلوچستان با توجه به قرار داشتن استان در همسایگی چند کشور، دسترسی به آب‌های آزاد و وجود دو فردوگاه بین‌المللی و خط کشتی مسافربری در مسیر استان با کشور عمان، تاکید کرد: سیستان و بلوچستان دارای زیرساخت‌های مهمی است که تاکنون در اهداف ملی بکار گرفته نشده است.

وی با بیان قابلیت‌های صنایع دستی استان گفت: با هدف توسعه صنایع دستی در مناطق روستایی استان 200 میلیارد ریال برای پرداخت وام به روستاییان در قالب تسهیلات بانکی ویژه کارگاه‌های صنایع دستی تخیص یافته است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز