رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور:

امنیت امروز کشور مرهون ایثارگری و اقتدار نیروهای مسلح است

۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۱۵:۵۲:۲۳
کد خبر: ۴۸۰۲۱۷
امنیت امروز کشور مرهون ایثارگری و اقتدار نیروهای مسلح است
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز امنیت کشور زبانزد کشورهای منطقه بوده و این امنیت مرهون ایثارگری و اقتدار نیروهای مسلح است.

به گزارش برنا، حجت‌الاسلام شکرالله بهرامی در مراسم تودیع و معارفه روسای جدید و سابق قضایی و همچنین دادستان نظامی جدید و سابق استان اردبیل تصریح کرد: سعادت در دین اسلام تبعیت از مسیر اهل‌بیت (ع) و لازمه سعادت توجه به آموزه‌های ۱۲۴ هزار نفر پیامبر است.

وی با تأکید به اینکه امروز وظیفه مسلمانان قدم برداشتن در مسیر اهل‌بیت است، اضافه کرد: نمونه بارز الگوی جامعه اسلامی امام حسین (ع) است که حاضر نشد به خاطر پاسداری از دین تن به ذلت بسپارد.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با تأکید به اینکه پیام کربلا حفظ عزت است و اینکه نباید دست در دست دشمن داد و دست از عزت کشید، اضافه کرد: در واقع اهل‌بیت عزت‌نفس را در نپذیرفتن ذلت به ما آموختند.

بهرامی متذکر شد: در چنین روزهایی اهل‌بیت با عزت به کربلا برمی‌گردند و باید آموخت که همه مصیبت‌های امام حسین (ع) و یاران وی صرفاً برای بقای دین و بقای عزت بود.

وی با تأکید به اینکه در روایات سعادت قدم برداشتن در مسیر اهل‌بیت عنوان شده است، تأکید کرد: در واقع سعادتمند کسی است که نعمت باقی اختیار کند و محب و دوستدار علی(ع) باشد.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران افزود: کسی سعادتمند است که از عذاب الهی بهراسد و شب هنگام به مناجات خدا برخیزد و در عین حال کسی که اهل پذیرش موعظه باشد و با نفس خود خلوت کند.

به گفته بهرامی ملزومات دست‌یابی به سعادت عمل به علم، دوری از تنبلی و بطالت، مجالست با علما، التزام به حق و محاسبه نفس است و با سعادت ترین افراد کسی است که با افراد با کرامت رفت‌وآمد داشته و لذت فنانی را برای لذت باقی رها کند.

وی شناخت اهل‌بیت (ع) و مطالبه گری از خود و نزدیک شدن به خدا به واسطه شناخت از اهل‌بیت (ع) را ملزومات دست‌یابی به سعادت برشمرد.

به گفته رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران امروز نیروهای مسلح در این مسیر گام برمی‌دارند و در واقع تلاش سازمان قضایی نیز حرکت در مسیر صحیح است.

بهرامی با اشاره به فعالیت سازمان قضایی در تمامی استان‌ها و همچنین فعالیت نواحی افزود: امروز اقتدار کشور و اقتدار نیروهای مسلح در دنیا زبانزد است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز