اعضای کانون اردبیل نشان رزمسابقه بین‌المللی هنرهای زیبا در لیدیسه چک دریافت کردند

۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۱۶:۰۸:۵۶
کد خبر: ۴۸۰۲۳۰
اعضای کانون اردبیل نشان رزمسابقه بین‌المللی هنرهای زیبا در لیدیسه چک دریافت کردند
نشان رز و چهار دیپلم افتخار چهل و چهارمین مسابقه بین‌المللی هنرهای زیبا در لیدیسه کشور چک به اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اردبیل رسید

به گزارش برنا، اداره کل کانون استان اردبیل ، در بخش عکس این مسابقه سویل صدقی 13 ساله از مرکز شماره یک کانون اردبیل نشان رز لیدیسه و دیپلم افتخار این مسابقه را کسب کرد.
همچنین هستی مرتضوی 12 ساله و حنانه شهماری 10 ساله از مرکز شماره یک کانون اردبیل دیپلم افتخار بخش عکس را از آن خود کردند.
دیپلم افتخار بخش نقاشی را آیدا پروین 13 ساله از مرکز 1 پارس‌آباد دریافت کرد.
هاجر بابیانی و مهناز زارعی دو مربی هستند که هدایت این اعضا را در کارگاه‌های عکاسی و نقاشی مراکز کانون استان برعهده داشتند.
از بین 18 هزار و 75 اثر رسیده از 77 کشور جهان به چهل و چهارمین مسابقه بین ‌المللی هنرهای زیبا لیدیسه ، 14 نفر از اعضای مراکز فرهنگی و هنری کانون موفق به کسب نشان و دیپلم افتخار از این دوره مسابقه شده‌اند.
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با ارسال 543 اثر نقاشی و 44 قطعه عکس در این مسابقه شرکت کرده است.
این مسابقه با موضوع ‌های 'مدرسه و آموزش‌و پرورش' (به‌زودی به مدرسه می‌روم، چگونه جایی خواهد بود؟ از کدام راه به مدرسه می‌روم و چه چیز در کیف مدرسه خواهم داشت؟ مدرسه‌ام، کلاس درس‌مان، نیمکت‌ها، اتاق‌ها و مجموعه‌ها، آزمایشگاه، استودیو، ورزشگاه، و زمین‌بازی مدرسه چگونه است؟ چه یاد می‌گیریم و چگونه یاد می‌گیریم؟ درس موردعلاقه‌ام کدام است؟ و... برگزار شد.
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل با ارسال 50 اثر در این مسابقه حضور داشت.
جوایز این دوره از مسابقه از سوی ایونا کاسالیکا داور بین‌المللی و سرپرست گالری لیدیسه (دهکده‌ای در جمهوری چک) و سرپرست ICEFA نمایشگاه بین‌المللی هنرهای زیبا لیدیسه کشور چک در مراسمی به برندگان مسابقه اهدا خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز