رئیس اداره ورزش و جوانان محمودآباد:

نگاه اقتصادی به ورزش لازمه پویایی و توسعه آن است

۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۲۳:۱۸:۲۳
کد خبر: ۴۸۰۲۵۹
نگاه اقتصادی به ورزش لازمه پویایی و توسعه آن است
یوسفی در اولین نشست مشترک با هیات های ورزشی شهرستان محمودآباد گفت: نگاه اقتصادی به ورزش لازمه پویایی و توسعه آن است.

به گزارش خبرگزاری برنا از محمودآباد؛ این نشست هم اندیشی با هدف تبادل نظر و طرح مسائل و مشکلات هیات های ورزشی در سالن اجتماعات فرمانداری محمودآباد و با حضور یوسفی، رئیس اداره ورزش و جوانان محمودآباد و روسای هیات های ورزشی برگزار شد.

مسعود یوسفی، رئیس اداره ورزش و جوانان محمودآباد، در این نشست ضمن قدردانی از فعالیت های مدیران قبل ورزش شهرستان، از تلاش‌های کلیه کسانی که در ورزش شهرستان سهم داشتند اعم از پیشکسوتان ورزش ،هیات‌های ورزشی، باشگاه‌ها و ورزش دوستان تقدیر و تشکر کرد.

یوسفی طی سخنانی با بیان اینکه هیات‌های ورزشی بازوان ورزش شهرستان هستند، گفت: اولین نشست تخصصی و فنی را با روسا و نایب روسای هیات‌های ورزشی شهرستان با هدف ارائه راهکارهای اصلی و اساسی ورزش شهرستان برگزار می‌کنیم.

وی با تاکید بر لزوم برنامه محور بودن هیات ها اظهار کرد: هیات هایی می توانند موفق باشند که برنامه داشته و بر مبنای آن حرکت و هدف گذاری کنند.

یوسفی در ادامه با بیان اینکه نگاه من به ورزش، اقتصادی است افزود: باید نقش ورزش را در اقتصاد تعیین کنیم و بپذیریم که ورزش یک تولید کننده است.

وی تصریح کرد: ورزش می‌تواند در اقتصاد تاثیرگذار باشد، تاثیرش هم محدود نیست؛ یعنی اگر پارامترهای تاثیرگذار را بررسی کنیم، چه از بعد جامعه‌شناسی و چه از بعد روان‌شناسی جامعه و چه در بعد اقتصاد کلان، متوجه این موضوع می‌شویم که نگاه اقتصادی به ورزش لازمه پویایی ورزش است.

بحث افزایش سرانه ورزشی، تشکیل تعاونی ورزشی با همکاری و تعامل با اداره کار، رایزنی با شهرداری در خصوص استند و بنرهای تور های در سطح شهر مختص ورزش، تشکیل صندوق حمایت از ورزشکاران، پیشکسوتان و قهرمانان و تعامل با آموزش و پرورش، شهرداری ها، بخشداران و دهیاران روستاها جهت توسعه و افزایش سرانه ورزشی در سطح روستاها بخش های دیگر از صحبت های یوسفی به شمار می آمد.

رئیس اداره ورزش و جوانان محمودآباد در پایان از برگزاری نشست روسای هیات های ورزشی، پیشکسوتان، قهرمانان ورزشی با نماینده مجلس و مسئولان اول شهرستان در هفته های آتی خبر داد.

photo_2016-11-08_17-57-45

photo_2016-11-08_17-57-54

نظر شما