فرماندار محمودآباد خبر داد:

اختصاص ۱/۵ میلیارد تومان اعتبار برای اصلاح شبکه آبرسانی در محمودآباد

۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۲۳:۴۱:۴۵
کد خبر: ۴۸۰۲۶۴
اختصاص ۱/۵ میلیارد تومان اعتبار برای اصلاح شبکه آبرسانی در محمودآباد
فرماندار محمودآباد گفت: از مجموع 140 کیلومتر شبکه آبرسانی شهرستان محمودآباد 44 کیلومتر آن بمنظور بهره مندی شهروندان از آب آشامیدنی سالم نیازمند اصلاح است.

به گزارش خبرگزاری برنا از محمودآباد؛ یحیی یوسف پور، فرماندار محمودآباد، طی سخنانی در آئین تکریم و معارفه رئیس اداره آب و فاضلاب شهری محمودآباد که با حضور ذاکری، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری مازندران و روسای ادارات این شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، گفت: دوران مدیریت و مسئولیت فرصتی است برای خدمت خالصانه به مردم و این دوران گذرا و به صورت امانت بوده و باید حداقل و حداکثر استفاده را برای گره گشایی از مشکلات شهروندان بهره برد.

وی ضمن قدردانی از تلاش و خدمات  مدیر آب و فاضلاب شهری محمودآباد گفت: به رغم تنگناهای مالی موجود اقدامات خوبی در حوزه این اداره صورت گرفته و امسال شاهد احداث 10 کیلومتر شبکه ساماندهی فاضلاب در شهر محمودآباد هستیم.

فرماندار محمودآباد همچنین با اشاره به مشکلات آب آشامیدنی اهالی بخش و شهر  سرخ رود گفت: با توجه به توسعه شهر سرخ رود بمنظور تامین آب آشامیدنی در این منطقه نیازمند 33 کیلومتر افزایش طول شبکه در این شهر می باشیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان محمودآباد همچنین از اختصاص یک میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار از ردیف تملک و دارایی شهرستان به منظور اصلاح و تقویت شبکه آب رسانی شهر محمودآباد و سرخ رود در سالجاری خبر داد .

یوسف پور همچنین از تخصیص 22 میلیون یورو اعتبار از ردیف اعتبارات بانک توسعه اسلامی به منظور احداث و اصلاح شبکه ساماندهی آب های سطحی و فاضلاب در شهرستان محمودآباد خبر داد و گفت: تحولات عظیمی در راستای ارتقای بهداشت محیط عمومی و حفظ محیط زیست از سوی دولت در شهرستان شاهد خواهیم بود.

در پایان این مراسم طی حکمی از سوی ذبیح الله ذاکری، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری مازندران، عبدالهاشم رضاپور به عنوان رئیس جدید اداره آب و فاضلاب شهری محمودآباد منصوب و از زحمات رضا علی آملی جلودار تقدیر و تشکر شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز