"آشتاب "به اصحاب رسانه اعلام کرد:

تجلیل از کارآفرینان برتر لرستانی در قالب جشنواره امتنان از کارآفرینان برتر

۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۰۸:۲۷:۵۷
کد خبر: ۴۸۲۷۵۱
تجلیل از کارآفرینان برتر لرستانی در قالب جشنواره امتنان از کارآفرینان برتر
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: کارآفرینان برتر لرستانی امسال در قالب جشنواره امتنان از کارآفرینان برتر تجلیل و تکریم می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان علی آشتاب  در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تبریک هفته کارآفرینی بابیان اینکه کارآفرینی یک نوع زندگی شغلی است اظهار داشت: برای گسترش و رونق فرهنگ کار و کارآفرینی در سطح استان لرستان و به‌نوعی فعال کردن احساس مسئولیت همگان این هفته‌ فرصت خوبی است تا بتوان به این موضوع پرداخت.

وی بابیان اینکه مهم‌ترین هدف ما ترویج فرهنگ کارآفرینی است، افزود: امسال در قالب جشنواره امتنان از کارآفرینان برتر این موضوع را دنبال می‌کنیم و در مراحل آخر انتخاب کارآفرینان برتر هستیم و از کارآفرینان برتر استان تجلیل و تکریم می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان با تأکید بر اینکه اعتقاد ما بر این است که معرفی الگوهای کارآفرین برتر استان می‌تواند به ترویج و تبلیغ فرهنگ کارآفرینی کمک کند، بیان کرد: ارتباط با دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی به‌منظور توسعه فرهنگ کارآفرینی و ایجاد دفاتر کارآفرینی در دانشگاه‌ها از سیاست‌های این نهاد است.

وی عنوان کرد: تقویت ارتباط اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان با پارک علم و فناوری و مراکز رشد از دیگر سیاست‌های این نهاد است تا افرادی که با ایده‌های خوب مراجعه می‌کنند برای تقویت به سمت مراکز رشد هدایت و حمایت شوند تا درنهایت تبدیل به اشتعال، تولید و درامد و رفاه شود.

آشتاب با اشاره به نقش پژوهش‌های کاربردی در محیط دانشگاه‌ها و مشارکت دانشجوها در مطالب علمی در توسعه کارآفرینی، تصریح کرد: به این منظور کمیته پژوهش اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان فعال‌شده که محققان و پژوهشگران موضوعات پژوهشی خود را ارائه می‌دهند تا بتوان با شناسایی اولویت‌های پژوهشی درزمینهٔ کسب کار به موفقیت دست‌یافت.

وی به برنامه‌های گرامیداشت این هفته اشاره و بیان کرد: برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی با مفاهیم کسب‌وکار با همکاری دانشگاه علمی کاربردی ویژه دانشجویان، بازدید دانشجویان دانشگاه‌ها از طرح‌های مستقر در مراکز رشد و پارک‌های علم و فناوری، تور کارآفرینی و بازدید فارغ‌التحصیلان بیکار از محل رصدخانه کاسین، آشنایی با کارآفرینان جوان و رصد ستارگان، اطلاع‌رسانی در سطح شهرک‌های صنعتی تحت عنوان هفته کارآفرینی، تهیه پوستر با موضوع هفته جهانی کارآفرین از برنامه‌های در نظر گرفته‌شده به‌منظور گرامیداشت این هفته است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: تهیه برنامه خبری و مصاحبه با کارآفرینان جهت الگوسازی به جوانان، نمایشگاه نقش زنان در اقتصاد مقاومتی، برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی، حضور رؤسا، کارشناسان اشتغال و مدیران دفاتر کاریابی در مدارس متوسطه و آشنایی دانش آموزان با مباحث کارآفرینی و اشتغال، برگزاری مسابقات خلاقیت ویژه نونهالان از برنامه‌های این هفته است تا بتوان فرهنگ کار و کارآفرینی را در سطح جامعه گسترش داد.

وی در رابطه با کسب رتبه‌های اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان در هشت ماه گذشته، اظهار داشت: در بحث کاهش آسیب‌های اجتماعی حوزه کار و تولید طرح «کاج» با برگزاری کارگاه‌های آسیب‌های اجتماعی رتبه اول کشور، در هفته فرهنگی اقتصادی استان  بر اساس ارزیابی رتبه اول، در بحث رسیدگی به مشکل‌های واحدهای بحرانی، بیمه بیکاری و حمایت از مشاغل رتبه اول، جشنواره شهید رجایی این اداره کل رتبه دوم و رتبه‌های فرهنگی ورزشی توسط اداره کل کار و رفاه اجتماعی لرستان کسب‌شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز