رئیس شورای اقامه نماز استانداری خبر داد:

برگزاری اجلاس استانی نماز

۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۱:۵۰:۴۴
کد خبر: ۴۸۲۸۹۵
برگزاری اجلاس استانی نماز
مدیرکل اداری و مالی و رئیس شورای اقامه نماز استانداری تصریح کرد: دومین اجلاس سراسری نماز استان مازندران با موضوع نقش نماز در کاهش آسیب های اجتماعی در روز چهارشنبه 95/8/26 با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و تنی چند از مقامات کشوری در محل سالن اردوگاه شهدای دانش آموزی بادله برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از ساری؛ مرتضی ناصحی، مدیر کل اداری و مالی استانداری در جلسه برنامه ریزی و هماهنگی برگزاری اجلاس استانی نماز گفت: دومین اجلاس سراسری استانی نماز استان مازندران با هدف ایجاد انگیزه و ارائه راهکارها در حوزه مقابله و کاهش آسیب های اجتماعی و مشارکت تمامی اقشار موثر وخصوصا جوانان در فعالیت های توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز و تبادل تجربیات موفق برگزار می شود.

مدیرکل اداری و مالی و رئیس شورای اقامه نماز استانداری تصریح کرد: این اجلاس روز چهارشنبه 95/8/26 با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و تنی چند از مقامات کشوری در محل سالن اردوگاه شهدای دانش آموزی بادله برگزار می شود.

وی افزود: در این مراسم که با حضور مقامات ستاد اقامه نماز کشور برگزار می شود، 37 نفر از دستگاه های برتر استان در حوزه ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز و همچنین خادمان و فعالان نماز مورد تقدیر و تجلیل قرار می گیرند.

رئیس شورای اقامه نماز استانداری تصریح کرد : هدف از برگزاری اجلاس استانی نماز که مقدمه ای برای اجلاس سراسری و کشوری نماز می باشد، تکریم و تجلیل از دستگاه ها، مدیران و خادمین نماز و برنامه ریزی برای گسترش فرهنگ نماز در دستگاه های اجرایی و در میان  اقشار مختلف مردم است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز