اعلام برنامه های رئیس جمهور در سفر یک روزه به البرز

۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۲:۱۹:۳۳
کد خبر: ۴۸۲۹۲۷
اعلام برنامه های رئیس جمهور در سفر یک روزه به البرز
رئیس مرکز ارتباطات دفتر رئیس جمهوری روز سه شنبه در نشستی که با حضور رسانه ها در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز برگزار شد، به تشریح جزئیات سفر رئیس جمهوری و کاروان تدبیر و امید به البرز پرداخت.

به گزارش خبرگزاری برنا ، طاهره قیومی گفت: رئیس جمهوری ساعت 9.30 وارد استان البرز شده و در ورزشگاه مخابرات کرج با مردم دیدار خواهد داشت و ساعت 10 تا 11 صبح نیز به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت.

وی ادامه داد: در ادامه سفر یک روزه کاروان تدبیر و امید به استان البرز رئیس جمهوری ساعت 14 و 30 دقیقه با علما، ایثارگران دیدار کرده و پس از آن درنشست توسعه و سرمایه گذاری استان از اواسط این برنامه حضور پیدا خواهد کرد.

قیومی گفت: پس از این نشست ها رئیس جمهوری در نشست شورای اداری استان البرز شرکت می کند و در پایان نیز نشست خبری با رسانه های گروهی خواهد داشت.

وی اضافه کرد: در هیچ سفر استانی از تهران خبرنگار آورده نشده و خود رسانه های استان پوشش خبری سفر رئیس جمهوری را داشته اند.

این مسئول اضافه کرد: 99 درصد خبرنگاران استان در سفرهای رئیس جمهوری فعالیت داشته اند و بجز تیم سایت رئیس جمهوری همه همکاران خبری از استان ها هستند.

قیومی افزود: براساس برنامه ریزی ها، وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی درشهرستان فردیس، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در نظرآباد، وزیر ورزش و جوانان در طالقان، وزیر اطلاعات در اشتهارد و معاون رئیس جمهوری در ساجبلاغ حضور می یابند و بقیه وزیران نیز همراه رئیس جمهوری هستند.

وی گفت: درالبرز نیز همانند سایر استان ها سامانه سامد 24ساعت قبل فعالیت خود را شروع می کند و مجموعه نهاد ریاست جمهوری با مجموعه استان تماس های استانی و مکاتبات را می گیرند تا مطالبات مردمی را به نتیجه برسانند.

وی تاکیدکرد: باید خبرنگارانی در سامد حضور داشته باشند چراکه در برخی از استان ها بازدید سرزده از سوی رئیس جمهوری از سامد صورت گرفته یا تماس تلفنی بوده است، که ساعت مشخصی ندارد.

نظر شما