فرماندار پارس آباد:

عملیات عمرانی بیمارستان پارس‌آباد دهه فجر امسال به اتمام می‌رسد

۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۳:۳۸:۳۶
کد خبر: ۴۸۳۰۱۵
عملیات عمرانی بیمارستان پارس‌آباد دهه فجر امسال به اتمام می‌رسد
فرماندار پارس‌آباد گفت: عملیات عمرانی بیمارستان ۱۲۰ تخت‌خوابی این شهرستان پس از نزدیک به ۱۰ سال دهه فجر امسال به اتمام می‌رسد.

به گزارش برنا، اکبر صمدی  تصریح کرد: بیمارستان ۱۲۰ تخت خوابی پارس‌آباد از سال ۸۷ کلنگ زنی شده و به دلایل مختلف تاکنون به بهره‌برداری نرسیده است.

وی افزود: با پیشرفت مطلوب این پروژه در دولت تدبیر و امید و طی بازدیدی که معاون وزیر راه و شهرسازی از پروژه داشت، وی قول مساعد تکمیل ساختمان بیمارستان را برای دهه فجر امسال مطرح کرده است.

فرماندار پارس‌آباد تصریح کرد: این پروژه در وضعیت فعلی مشکل اعتباری ندارد و از سوی دولت در سال جاری و سال گذشته ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار به آن اختصاص یافته است.

به گفته صمدی از کل عملیات عمرانی مقدار اندکی از نازک‌کاری و محوطه‌سازی باقی‌مانده که امید می‌رود تا دهه فجر امسال به اتمام برسد.

وی متذکر شد: بعد از اتمام عملیات عمرانی تجهیز بیمارستان  از سوی وزارت بهداشت اجرا می‌شود و تجهیزات فنی و نیروی انسانی از سوی این وزارت خانه تأمین خواهد شد.

فرماندار پارس‌آباد با اشاره به اختصاص ۴۰۰ میلیارد ریال برای تأمین تجهیزات این بیمارستان ابراز امیدواری کرد: در سال آینده تجهیز بیمارستان به اتمام رسیده و به بهره‌برداری برسد.

صمدی افزود: این بیمارستان یکی از مهم‌ترین نیازمندی‌های شهر پارس‌آباد است و با توجه به اینکه این شهر دومین شهر پرجمعیت استان و یک شهر مرزی است بسیاری از نیازهای درمانی ساکنان از طریق بیمارستان رفع خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز