جشنواره جهادگران علم و فن آوری بسیج استان اردبیل برگزار می شود

۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۴:۰۴:۳۱
کد خبر: ۴۸۳۰۳۴
جشنواره جهادگران علم و فن آوری بسیج استان اردبیل برگزار می شود
معاون اجرایی سپاه پاسداران استان اردبیل گفت: جشنواره جهادگران علم و فن آوری بسیج استان دوم آذرماه امسال در اردبیل برگزار می شود.

به گزارش برنا، سید شفیع حسینی روز سه شنبه در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج افزود: این جشنواره به منظور توسعه فرهنگ تخصص و پژوهش و کمک به رشد علم و فن آوری برگزار و از دستاورد های علمی بسیج و بسیجیان فعال در این عرصه تجلیل خواهد شد.
وی ادامه داد: هفته بسیج فرصت مناسبی برای هم افزایی و تبادل افکار در زمینه های مختلف با مردم و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تجلیل از خانواده های شهداست که باید از این فرصت پیش آمده درجهت پیشبرد اهداف انقلاب نهایت استفاده را کرد.
وی از برگزاری یادواره کشوری شهید غلامحسین دیده بان خبرداد و گفت: یادواره این شهید بعنوان شهید شاخص اصناف و بازاریان همزمان با سراسر کشور در هفتم آذرماه و یادواره 125شهید اصناف و بازاریان استان هم در این روز در اردبیل برگزار می شود .
وی با اشاره به برگزاری همایش بزرگ بسیجیان در اردبیل افزود: این همایش پنجم آذرماه و در شب اربعین حسینی با عنوان مدافعین حرم در مصلای اردبیل برگزار خواهد شد.
اصغر عباسی معاون فرهنگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل هم در این نشست با اشاره به برنامه های هفته بسیج در این استان گفت: تبیین نقش و جایگاه بسیج ، تقویت روحیه انقلابی ،خدمتگزاری و اقتدار ملی از جمله اهداف گرامیداشت هفته بسیج در استان است .
وی از اجرای 690 برنامه در هفته بسیج خبرداد و افزود:اجرای برنامه های تبلیغی ،فضاسازی محیطی و تبلیغی دیدار با ائمه جماعات ،برگزاری شورای اداری و اجرای برنامه تبلیغی و رسانه ای در فضای مجازی با راه اندازی کمپین اربعین و بسیج ،جشنواره جهادگران علم وفن آوری ،برگزاری نمایشگاه صنایع تبدیلی و بهره برداری از طرح های عمرانی ،برگزاری یادواره شهدا ،دیدار با بسیجیان پیشکسوت رزمنده ،غبار روبی مزار شهدا ،تجمع بسیجیان با عنوان مدافعان حرم ،همایشی با عنوان مبارزه با اشرافی گری و یادواره شهدای شاخص کشوری از جمله برنامه های قابل اجرا در هفته بسیج است که در شهر ها وبخش ها ی استان اردبیل برگزار می شود

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز