طی حکمی از سوی استاندار قزوین؛

علی اکبر متقی فرد رییس کارگروه خشکسالی و سرمازدگی شد

۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۴:۵۱:۳۴
کد خبر: ۴۸۳۰۶۵
علی اکبر متقی فرد رییس کارگروه خشکسالی و سرمازدگی شد
با حکم فریدون همتی استاندار قزوین علی اکبر متقی فرد رییس سازمان جهادکشاورزی با حفظ سمت به عنوان رییس کارگروه خشکسالی، سرمازدگی و سایر مخاطرات بخش کشاورزی منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، فریدون همتی طی حکمی  علی اکبر متقی فرد رییس سازمان جهادکشاورزی قزوین را با حفظ سمت به عنوان رییس کارگروه خشکسالی، سرمازدگی و سایر مخاطرات بخش کشاورزی منصوب و برای وی در سمت جدید آرزوی موفقیت کرد.

در بخشی از این حکم آمده است:

در اجرای ماده15 آیین نامه اجرایی قانون تشکیل سازمان مدیریت بحران کشور و با عنایت به شرح وظایف کاگروه های تخصصی مرتبط با مراحل چهارگانه این مدیریت به سمت رییس کارگروه خشکسالی، سرمازدگی و سایر مخاطرات بخش کشاورزی منصوب می شوید.

امید است جهت ایجاد هماهنگی و تعامل با کلیه نهادها، سازمان ها و دستگاه های اجرایی استان به ویژه اداره کل مدیریت بحران استانداری و بهره گیری از استعداد و توانمندی نیروهای لایق، دلسوز و کارآمد در پیشبرد اهداف دولت محترم تدبیر و امید و اجرای کامل و دقیق شرح وظایف مندرج در قانون و آیین نامه مصوب مربوط به قانون مذکور در کلیه مراحل چهارگانه مدیریت بحران به خصوص پیشگیری و کاهش خسارات اهتمام لازم را معمول دارید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز