استاندار فارس :

فرهنگ ایثار و شهادت حاصل از جان گذشتگی شهدا می باشد

۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۸:۳۰:۳۶
کد خبر: ۴۸۳۱۴۲
فرهنگ ایثار و شهادت حاصل از جان گذشتگی شهدا می باشد
استاندار فارس گفت: فرهنگ ایثار و شهادت حاصل از جان گذشتگی شهدا می باشد و اگر همان فرهنگ و روش و منش در جامعه ترویج شود شهدا به عنوان الگو برای دیگران خواهند بود و هیچ یک از مشکلاتی که امروز در جامعه وجود دارد دیگر وجود نخواهد داشت.
به گزارش خبرگزاری برنا از  فارس، سید محمد علی افشانی در دیدار با خانواده شهید حامدی اظهار داشت: اخلاص، ایثار و فداکاری شهدا هیچگاه فراموش نخواهد شد و ملت ایران همیشه قدردان شهدا و خانواده آنها خواهند بود.
وی افزود: ملت ایران به خوبی می دانند علت اینکه  به راحتی می توانند در دنیای متلاطم امروزی، سربلند و آزاد زندگی کنند همین از خودگذشتگی شهدا می باشد.
استاندار فارس گفت: شهدا خون خود را نثار کردند تا دیگران بتوانند به راحتی زندگی کنند و ما نیز خود را مدیون آنها می دانیم.
افشانی ادامه داد: امیدواریم خداوند توفیق دهد تا در مسیری که شهدا قدم برداشتند بتوانیم گام برداریم.
استاندار فارس با اشاره به اینکه شهدا انسان های پاک، با صداقت و با اخلاصی بودند، افزود: اساساً شهادت و ایثار، جزء فرهنگ مردمان این سرزمین است خصوصاً از زمان شهادت امام حسین(ع)، افتخار ملت ایران رهروی آن امام عزیز می باشد.
وی ابراز داشت: مسئولین باید بدانند مسئولیتی که دارند امانت و وامی است که از شهدا به آنها رسیده و نباید از آن استفاده شخصی نمایند.
استاندار فارس گفت: بزرگترین افتخار مسئولین باید این باشد که در مسیر شهدا گام بردارند که همان مسیر راستی، درستی، صداقت، پاکی، اخلاص و گذشت برای دیگران می باشد.
افشانی به دیدار خانواده های شهدا اشاره کرد و افزود: واقعیت امر این است که من این دیدارها را برای خود آموزنده می بینم و حضور در کنار پدران و مادران و خانواده شهدا بخشی از نیازهایم را برطرف می نماید.
وی همچنین در دیدار با خانواده شهید بهجت حقیقی به موفقیت های فرزندان این شهید بزرگوار اشاره کرد و افزود: تمام این موفقیت ها نشان از تدبیر و گذشت و خرد همسر این شهید والا مقام دارد.
استانداری فارس گفت: شهدا برای آسایش مردم از همه چیز خود گذشتند و امروز نیز فرزندان آنها عامل آسایش مردم هستند و با توجه به تخصص های مختلفی که دارند درد مردم را درمان می کنند.
افشانی با شااره به اینکه خانواده شهدا افتخار ملت ایران هستند، ادامه داد: شهدا حاضر و ناظر هستند و قطعاً زمانی که این موفقیت ها را مشاهده می نمایند روحشان شاد خواهد شد.
وی افزود: چنین خانواده هایی که فرزندان آنها در نبود پدر و در سایه تدبیر و از خودگذشتگی مادر موفقیت های فراوانی را کسب می نمایند کم نظیر هستند.
استاندار فارس افزود: کار اصلی شهدا این است که زمانی که جامعه به بن بست می رسد راهنما باشند و مسیر را باز نمایند.
افشانی گفت: دیدار با خانواده شهدا را یک وظیفه می دانیم تا هم تقدیری از آنها داشته باشیم و هم اعلام نمائیم که امیدواریم با دعای خیرشان در مسیری قدم بگذاریم که شهدا برای آن جان خود را فدا کردند.
افشانی گفت: مسئولان باید تلاش کنند با خدمتگزاری درست، راه شهدا را ادامه دهند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز