مدیر برق منطقه ورامین خبر داد:

اغاز طرح جهادی تامین روشنایی معابر شهر ورامین

۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۱۰:۰۴:۴۱
کد خبر: ۴۸۵۷۰۴
اغاز طرح جهادی تامین روشنایی  معابر شهر ورامین
به همت منطقه برق ورامین طرح جهادی رفع مشکلات روشنایی معابر و خیابان های سطح شهر ورامین اغاز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان تهران ،مدیر برق منطقه ورامین در گفتگو با خبرنگار برنا گفت:طرح  رفع مشکلات و تامین روشنایی معابر و خیابانهای شهر ورامین با رویکرد جهادی به همت اکیپ های اداره برق اغاز شده است.

رضا منصوری یگانه افزود: در حال حاضر ۱۱نیروی پیمانکار و کارکنان اداره برق ورامین در قالب ۳اکیپ در سطح شهرستان در حال شناسایی و رفع مشکلات  روشنایی معابر هستند .

وی تاکید کرد:به توجه به اهمیت معابر اصلی شهر ورامین به جهت رفت و امد خودروها ابتدا این طرح در خیابان های اصلی شهر مانند خیابان های  شهدا،شهید بهشتی،طالقانی اجرا شده است.

وی تصریح کرد:به زودی در مناطق دانشسرا ،خیراباد ،گل تپه و کارخانه قند نیز اکیپ های اداره برق حاضر می شوند و نسبت به تعویض لامپ های سوخته کوچه ها اقدام خواهند کر

رفع مشکل ضعف ولتاژ در شهر ورامین

مدیر برق منطقه ورامین گفت:با رایزنی های انجام شده با اتصال خط ۴مداره ۶۳کیلووات به پست برق دانشسرا شاهد رفع مشکل ضعف ولتاژ در سطح شهر ورامین خواهیم بود

منصوری تاکید کرد:برنامه ریزی جهت تعویض و تامین روشنایی خیابان اصلی از میدان پویینک تا گل تپه نیز در حال انجام است تا روشنایی مطلوب در اختیار رانندگان عبوری قرار بگیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز