مدیر ساخت و توسعه راه های اداره کل راه و شهرسازی قزوین خبر داد:

آغاز عملیات آسفالت و بهسازی محور قزوین رزجرد

۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۱۰:۰۷:۲۷
کد خبر: ۴۸۵۷۱۰
آغاز عملیات آسفالت و بهسازی محور قزوین رزجرد
جعفر قزوینیان از انتخاب پیمانکار جهت آغاز عملیات آسفالت و بهسازی محور قزوین رزجرد ورودی میدان مینودر با توجه به حجم قابل توجه ترافیک عبوری در این محور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، جعفر قزوینیان مدیر ساخت و توسعه راه های اداره کل راه و شهرسازی قزوین با اعلام این خبر گفت: پروژه عملیات بهسازی و روکش آسفالت مسیر رزجرد- قزوین به طول 5کیلومتر و عرض 7متر با توجه به اهمیت ارتقای سرویس محور مذکور در دستور کار اداره کل راه و شهرسازی قرار گرفته است.

قزوینیان افزود: این از محورهای مهم جهت دسترسی به مناطق تاریخی و گردشگری در استان بوده و به همین جهت سالانه مسافرین بسیاری از آن عبور می کنند که با توجه به بازدید وزیر راه و شهرسازی و تاکید ایشان حفظ و ارتقای کیفیت مسیر در برنامه های راه و شهرسازی وجود دارد.

وی اظهار کرد: انجام عملیات بهسازی و اجرای روکش آسفالت مسیر رزجرد- قزوین با برآورد اعتباری حدود 20میلیارد ریال به انجام خواهد رسید.

مدیر ساخت و توسعه راه های اداره کل راه و شهرسازی عنوان کرد: اجرای آسفالت در بخش مورد نظر از طول این محور و دو مسیر رفت و برگشت انجام می شود.

قزوینیان یادآور شد: اعتبار این پروژه متناسب با پیشرفت فیزیکی عملیات اجرایی آن از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور تامین و ابلاغ خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز