با صدور پیامی؛

مدیرکل ورزش و جوانان قزوین هفته بسیج را تبریک گفت

۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۱۲:۲۸:۲۸
کد خبر: ۴۸۵۸۴۸
مدیرکل ورزش و جوانان قزوین هفته بسیج را تبریک گفت
محمد مشهدی آقایی در پیامی فرارسیدن هفته بسیج را به تمامی بسیجیان غیور و سلحشور ایران اسلامی خصوصا بسیجیان جامعه ورزش و جوانان استان قزوین تبریگ گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، محمد مشهدی آقایی مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین با صدور پیامی ضمن گرامیداشت هفته بسیج نقش بسیجیان را در پیشبرد اهداف کشور مهم برشمرد و برای آنها آرزوی موفقیت کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بسیاری از پیشرفت ها و موفقیت های نظام اسلامی در عرصه های مختلف مرهون تفکر و میل بسیجی است.(مقام معظم رهبری)

شجره طیبه «بسیج» به عنوان یادگار جاودان معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره)، نمادی آشکار از اراده مردم در عرصه های مختلف اجتماعی، سیاسی و فرهنگی است که در مدرسه عشق، مشق شجاعت آموخت و به پیروی از سیدالشهدا(ع)، ایستادگی در مقابل ظالمین را درس زندگی قرار داد.

بسیج نماد ایثار، اخلاص، فداکاری و عشق به اسلام است و یکی از برکات الهی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همانا تشکیل بسیج مستضعفان می باشد.

امام خمینی(ره) در آغاز شکل گیری بسیج فرمودند "امیدواریم بسیج روزی الگوی تمام مستضعفین جهان و ملت های جهان شود."

حماسه آفرینی ها و فداکاری های بسیج تنها محدود به دوران دفاع مقدس نبود و در تمام دوران حیات پر برکت انقلاب اسلامی حضور این نهاد ارزشمند مردمی مشهود است.

بسیج در تمامی افتخارات نظام جمهوری اسلامی سهیم بوده و بسیجیان در تمامی عرصه های علمی و فکری و دفاع از ارزش های والای انقلاب همواره الگو و پیشگام بوده اند.

اینجانب، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام به ویژه شهدای بسیجی، فرارسیدن هفته بسیج مستضعفان را به ملت ایران و بسیجیان پاک و بی ادعا تبریک عرض نموده، عزت و سرافرازی همه بسیجیان مخلص را در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) و فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت ا... العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) از خداوند سبحان مسئلت دارم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز