همزمان با شهادت امام رضا (ع)؛

برپایی بزرگتربن سفره اطعام رضوی/ خیرین و هنرمندان در سفره آفتاب سهیم شدند

۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۱۳:۲۲:۵۳
کد خبر: ۴۸۵۹۷۲
برپایی بزرگتربن سفره اطعام رضوی/ خیرین و هنرمندان در سفره آفتاب سهیم شدند
مدیر گردشگری و امور زائرین شهردار مشهد گفت: در راستای ساماندهی نذورات مردمی و فرهنگ سازی مشارکت مردم بزرگترین سفره اطعام رضوی با پخت شله مشهدی در پایانه مسافربری امام رضا (ع) برپا می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، علی قناویزچی اظهار کرد: شهرداری مشهد با همکاری پایانه مسافربری امام رضا (ع)، سازمان حج و زیارت، استانداری خراسان رضوی، اداره اوقاف خراسان رضوی و هیئت های مذهبی با پخت شله مشهدی در پایانه مسافربری امام رضا (ع) بر پا می کند.

وی با اشاره به فعالیت‌های در دست اقدام شهرداری به منظور کسب آمادگی برای حضور زائران پیاده در مشهد به مناسبت شهادت امام رضا(ع) بیان کرد: این  طرح  با عنوان «در سفره آفتاب سهمی دارم» و با همیاری مردم مشهد اجرایی می شود  تا بزرگترین پذیرایی از زائران در روز شهادت امام رضا(ع) صورت بگیرد.

مدیر گردشگری و امور زائران شهرداری مشهد تاکید کرد:  با مشارکت مردمی و استقبال آشپزان خبره مشهدی در روز شهادت امام رضا(ع) بزرگترین سفره اطعام  زائران در پایانه مسافربری، ورودی‌ها و مکان‌های اسکان زائران پیاده تدارک  دیده می شود.

وی با بیان اینکه سفره  اطعام رضوی برای اولین بار در راستای ساماندهی نذورات مردمی و فرهنگ سازی مشارکت مردم پهن می شود؛ افزود:  با مشارکت مالی شهروندان شله به صورت یکجا پخت و بین زائران و مجاوران توزیع می شود.

مدیر گردشگری و امور زائرین شهرداری مشهد گفت:  تاکنون تعدادی از خیران، هنرمندان، ورزشکاران و مسئولان شهری به این طرح بزرگ معنوی پیوستند.

وی بیان کرد: شهروندان می توانند با ارسال عدد 110 به شماره پیامکی 1000188 در این طرح مشارکت کنند.

قناویزچی  در پایان تصریح کرد: این طرح اقدامی در راستای ساماندهی نذورات مردمی و جلوگیری ازمشکلات بهداشتی و مسمومیت های احتمالی ناشی از توزیع متفرقه غذاهای نذری در شهر است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز