سردارخادمی در جمع بسیجیان دره شهر:

امنیت حرکت عظیم اربعین ادامه فرهنگ دفاع مقدس بود

۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۰۷:۴۳:۰۰
کد خبر: ۴۸۶۵۷۳
امنیت حرکت عظیم اربعین ادامه فرهنگ دفاع مقدس بود
حضور پرشور و منسجم ملت انقلابی ایران بخصوص مردم ایلام در عرصه های مختلف انقلاب باعث تبدیل گرائها و یگانها به سپاه و لشکر و به طبع ان فتح و پیروزی در جنگ تحمیلی هشت ساله شد.
به گزارش برنا- ایلام، سردار "یحیی خادمی" فرمانده سپاه استان ایلام در دوران دفاع مقدس و مشاور رهبر انقلاب در جمع بسیجیان دره شهر گفت: بسیج به دستورامام خمینی(ره) و با هدف مردمی کردن دفاع در مقابل توطئه ها تشکیل شدوتشکیل این نهاد درزمانی که نه جنگی بود ونه توطئه ای، آینده نگری و بصیرت امام امت برای جلوگیری فتنه های پیش روی انقلاب را نشان می دهد.

خادمی افزود: خالی شدن مرزها از همین نیروهای بسیجی، انقلابی و سپاهی به دلیل تصمیمات غلط سیاسی آن دوره باعث شد صدام جرات حمله به ایران را پیدا کندوبا شروع جنگ تحمیلی استان صدر درصد شیعه ایلام با ندای رهبرانقلاب و حب علی(ع) همپای دیگر نقاط مرزی کشور با کمترین امکانات وتجهیزات در برابرپیشروی های دشمن ایستادند.

سردار خادمی یادآور شد: حضور پرشور و منسجم ملت انقلابی ایران بخصوص مردم ایلام در عرصه های مختلف انقلاب باعث تبدیل گرائها و یگانها به سپاه و لشکر و به طبع ان فتح و پیروزی در جنگ تحمیلی هشت ساله شد.

مشاور رهبر انقلاب در ادامه به راهپیمایی عظیم اربعین حسینی نیز اشاره کرد و افزود: مغناطیس اربعین باعث جذب تمامی ذرات هم نوع خود در سراسر جهان می شود که نمونه بارز آن حضور میلیونی مردم از دنیا در این حرکت عظیم است و برقراری امنیت زوار میلیونی در خاک عراق ادامه حرکت ایثار گونه و شهادت طلبانه  بسیج و سپاه در هشت سال دفاع مقدس بود.

سردارخادمی این امنیت را از برکات وجود رهبر انقلاب دانست و خاطرنشان کرد: در زمان جنگ نیز امام خمینی(ره) حمله به عراق را منوط به حفظ امنیت و جان عشایر و مردم این کشور می دانستند.

فرمانده سابق بسیج استان ایلام با بیان اینکه انقلاب بر پایه فرهنگ اسلامی وبسیج استوار است، افزود: همین فرهنگ در سوریه و عراق باعث روحیه استکبارستیزی در مقابله با دشمن وبدست آوردن پیروزیهای مختلف شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز