شناسایی ۴۱ باند توزیع مواد مخدر در خراسان‌جنوبی

۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۰۷:۵۲:۱۲
کد خبر: ۴۸۶۵۸۱
شناسایی ۴۱ باند توزیع مواد مخدر در خراسان‌جنوبی
فرمانده نیروی انتظامی خراسان‌جنوبی گفت: از ابتدای امسال تا کنون 41 باند توزیع مواد مخدر در استان شناسایی و به مراجع قضایی تحویل داده شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، سردار مجید شجاع در همایش عمومی "کلانتری‌ها و فرماندهان پاسگاه‌های انتظامی خراسان‌جنوبی"، اظهار کرد: به لطف مردم و نیروی انتظامی امنیت خوبی در استان حاکم است که مدیون خون مطهر شهدا و مردم مومن استان است، چراکه تامین کننده اصلی امنیت جامعه مردم هستند.

وی ادامه داد: در حوزه مواد مخدر از ابتدای سال تاکنون 19.5 تن کشفیات داشته‌ایم که نسبت به سال گذشته 34 درصد افزایش داشته است.

وی افزود: نیروی انتظامی در بحث مقابله بی‌امان با قاچاقچیان مواد مخدر به خوبی وارد عمل شده و با قاچاقچیانی که از استان‌های جنوبی و مرزهای شرقی وارد استان می‌شود، به شدت برخورد می‌کند.

شجاع با اشاره به اینکه با حمایت‌های نیروی انتظامی طرح‌های خوبی برای امنیت مردم اجرا شده است، تصریح کرد: نیروی انتظامی در اربعین حسینی و ایام محرم برای حفظ آرامش عزاداران تدابیر لازم را  اندیشید.

وی عنوان کرد: در حوزه مربوط به سرقت‌ها با تعامل سازنده‌ای که با تمام دستگاه‌ها داریم، تلاش  شده امنیتی که محصول جمعی است را به مردم هدیه بدهیم.

فرمانده نیروی انتظامی خراسان‌جنوبی با اشاره به تمهیداتی که نیروی انتظامی برای زائران پیاده مشهد الرضا(ع) انجام داده است، افزود: طبق سنت همیشگی که در پایان ایام صفر کاروان‌های پیاده به مشهد مقدس حرکت می‌کنند، طرح‌های ویژه ترافیکی اندیشیده شده و نیروها در آماده باش هستند. 

شجاع با اشاره به برگزاری همایش عمومی کلانتری‌ها و فرماندهان پاسگاه‌های انتظامی استان، بیان کرد: هر ساله همایشی برای تمام فرماندهان پاسگاه‌ها و کلانتری‌ها و فرماندهان پلیس‌راه و ایستگاه‌های راهنمایی و رانندگی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: پیگیری، ارزیابی طرح‌ها، برنامه و اقدامات صورت گرفته نیروی انتظامی از ابتدای سال تاکنون و بر طرف کردن نقایص طرح‌ها در این همایش انجام می‌شود. 

فرمانده نیروی انتظامی خراسان‌جنوبی تاکید کرد: یکی از محورهای این همایش ابلاغ آخرین خط مشی‌ها و ماموریت‌های پایانی سال و اقدامات انتخابات است.

شجاع با اشاره به طرح‌هایی که تاکنون در نیروی انتظامی برگزار شده است، خاطر نشان کرد: در حوزه‌های مختلف بویژه در حوزه سبک زندگی اسلامی طرح‌هایی برگزار شده که اساتید ملی و کشوری برای برگزاری هر چه بهتر این طرح‌ها دعوت شده‌اند. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز