پیام استاندار به مناسبت هفته بسیج:

بسیج مصداق کاملى از ایثار و خلوص و فداکارى

۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۰۸:۰۵:۲۲
کد خبر: ۴۸۶۵۸۷
بسیج مصداق کاملى از ایثار و خلوص و فداکارى
استاندار اصفهان در پیامی سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان حضرت امام خمینی(ره) و هفته ی بسیج را تبریک گفت.

به گزارش برنا از اصفهان، متن پیام دکتر رسول زرگرپور به مناسبت هفته ی بسیج بدین شرح می باشد:

بی تردید شکل گیری بسیج مستضعفین به فرمان بنیانگذار انقلاب اسلامی در پنجم آذرماه سال ۵۸ یکی از نقاط عطف تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی بود بطوری که ایشان در آخرین پبام خود در آستانه سالگرد بسیج مستضعفین فرمودند: " تشکیل بسیج در نظام جمهورى اسلامى ایران یقیناً از برکات و الطاف جلیه خداوند تعالى بود که بر ملت عزیز و انقلاب اسلامى ایران ارزانى شد. حقیقتاً اگر بخواهیم مصداق کاملى از ایثار و خلوص و فداکارى و عشق به ذات مقدس حق و اسلام را ارائه دهیم، چه کسى سزاوارتر از بسیج و بسیجیان خواهند بود".

بسیج علاوه بر کارنامه درخشان و مقدس خود در دوران دفاع مقدس اکنون نیز با توجه به جمیع شرایط داخلی، منطقه ای و جهانی، در عرصه های مختلف علمی، فرهنگی، جهادی و سازندگی کارنامه ی تحسین بر انگیزی از خود به جای گذارده است و برای هرگونه دفاع که شرایط اقتضا کند آماده است.

با عنایت به اینکه پیشرفت همه جانبه و اعتلای نظام در گرو تلاش جهادی و حرکت در مسیر و حول محور تفکر ناب بسیجی است، در سالی که توسط مقام معظم رهبری به نام اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل نامگذاری شده است باید با بهره مندی از این تفکر در راه پویایی اقتصاد مقاومتی به منظور رشد و پیشرفت سرزمینمان قدم برداریم.

اینجانب آغاز هفته ی بسیج را خدمت همه ی ملت شریف ایران بویژه سروقامتان بسیجی تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند متعال مسألت دارم که این نهاد مقدس همانند گذشته در راستای تحقق آرمان های بلند حضرت امام خمینی(ره) و اهداف عالیه انقلاب اسلامی در ظل توجهات حضرت ولیعصر (عج) و تحت هدایت ها و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اعتلای کشور عزیرمان موفق و موید باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز