استاندار قزوین خبر داد:

بازگشت ۷۰۰واحد تولیدی قزوین به چرخه تولید

۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۱۰:۰۸:۰۶
کد خبر: ۴۸۶۶۶۰
بازگشت ۷۰۰واحد تولیدی قزوین به چرخه تولید
فریدون همتی از بازگشت 700واحد تولیدی قزوین به چرخه تولید در نتیجه اعطای تسهیلات بانکی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، فریدون همتی استاندار قزوین که به همراه علی فرخزاد معاون عمرانی خود به اقبالیه سفر کرده بود در جمع مردم این شهر گفت: تاکنون 700واحد تولیدی در استان قزوین با اختصاص وام فعال و 12هزار شغل هم ایجاد شده است که باید تا پایان سال جاری 20هزار شغل جدید هم ایجاد شود.

همتی با تبریک هفته بسیج تصریح کرد: امنیت، آسایش و اقتدار کشور و نظام جمهوری اسلامی را مدیون خون شهدا و بسیجیان مخلص هستیم و باید از این میراث ارزشمند به نحو شایسته حراست کنیم.

وی با بیان اینکه بسیج بزرگترین هدیه ای است که به ملت ایران داده شده است عنوان کرد: انقلاب اسلامی بزرگ ترین نعمت به مردم ایران بوده که با رهبری حضرت امام خمینی‌(ره) توانستیم پس از پیروزی انقلاب اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس و جنگ تحمیلی در برابر دشمنان پیروز و سربلند شویم.

استاندار قزوین افزود: در جامعه امروز بسیج توانسته با درایت و تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری در تمام عرصه های مختلف در مسیر سعادت و بالندگی گام بردارد.

همتی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: باید مسوولان جامعه با روحیه بسیجی و در راستای رفع مشکلات و مسائل جامعه تلاش کنند.

وی ابراز کرد: بعد از برجام در استان قزوین 451میلیون دلار سرمایه گذاری شده و باید از این سرمایه گذاری در تمام ظرفیت های بین المللی و داخلی برای توسعه این استان به ویژه حوزه اقتصاد بهره مند شویم.

استاندار قزوین یادآور شد: اولویت دولت یازدهم در تخصیص بودجه در حوزه دفاعی، آموزش و پرورش و دانشگاه ها، بهداشت و درمان و طرح سلامت است.

همتی مطرح کرد: در سفر ریاست جمهوری به استان قزوین برای حل بحران آب این استان از طریق انتقال آب طالقان به استان قزوین موافقت شد که برای اجرای این پروژه به بخش خصوصی اعتباری بیش از 700میلیارد تومان اعطا شده که با تحقق آن 14شهر و 200روستا از معظل کمبود آب نجات پیدا می کنند.

نظر شما