رئیس هیأت شنا،شیرجه و واترپلو خراسان رضوی خبر داد

اعزام نسیمی شاد و میرزایی به مسابقات جهانی مسافت کوتاه کانادا

۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۱۲:۱۶:۴۲
کد خبر: ۴۸۶۸۰۱
اعزام نسیمی شاد و میرزایی به مسابقات جهانی مسافت کوتاه کانادا
رئیس هیأت شنا،شیرجه و واترپلو خراسان رضوی با اشاره به عملکرد درخشان تیم سرزمین موج های آبی مشهد در مسابقات شنای باشگاه های کشور،از اعزام آریا نسیمی شاد و آرشام میرزایی،دو شناگر جوان خراسانی به مسابقات جهانی مسافت کوتاه کانادا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، مجید مشتاق عشق اظهار کرد: چهاردهمین دوره مسابقات شنای باشگاه های کشور با عنوان جام خلیج فارس در استخر قهرمانی مجموعه آزادی تهران با حضور ۹ تیم آغاز به کار کرد.

وی افزود:باشگاه سرزمین موج های آبی مشهد به عنوان یکی از نمایندگان استان با قدرت در این مسابقات به مانند همه ساله حضور پیدا کرد،با این نگرش در بحث فنی امسال این تیم را با استفاده از ۵ شناگر ۱۴ ساله جوانتر کردیم.

 

رئیس هیأت شنا،شیرجه و واترپلوی خراسان رضوی با اشاره به اینکه تیم سرزمین موج های آبی در رقابت های امسال رکورد شکنی را آغاز کرده است،عنوان کرد:این تیم در ادامه حضور قدرتمندش سعی در بهبود رکورد های ثبت شده دارد.

مشتاق عشق خاطر نشان کرد:بنامین غره خان لو شناگر ما در بخش ۱۰۰ متر کرال سینه روز گذشته رکوردی را ثبت کرد و امروز هم دیگر شناگر ما سینا غلامپور در بخش تیمی موفق شد که این رکورد را چندین صدم پایین بیاورد،با این دید تلاش شناگران ما در این رقابت ها نشان دهنده تمرینات رو به رشد آنها هست.

سرمربی تیم سرزمین موج های آبی مشهد یادآور شد:آریا نسیمی شاد دیگر شناگر جوان استان هم که در این دوره از رقابت ها شرکت کرد ،در حال رسیدن به شرایط آرمانی بدنی است،باید گفت وی به همراه آرشام میرزایی ۱۴ آذرماه جهت حضور در مسابقات شنای جهانی مسافت کوتاه که در کانادا برگزار می شود اعزام خواهند شد.

وی در خصوص دیگر نماینده استان که در این رقابت ها حضور دارد،تصریح کرد:تیم شهید شوشتری نیشابور هم از جمله تیم های خوب و جوانی است که در این دوره از مسابقات به عنوان نماینده خراسان رضوی به همراه سرزمین موج های آبی مشهد حضور دارد.

مشتاق عشق با اشاره به آمار شناگران استان در این رقابت ها بیان کرد:از خراسان رضوی در مجموع ۴۰ شناگر با قالب جوانان و بزرگسالان حضور داشتند،با این دید امیدواریم در مرحله بعدی مسابقات حضوری قدرتمندانه تر داشته باشیم.

گفتنی است مرحله اول چهاردهمین دوره مسابقات شنای باشگاه های کشور با عنوان جام خلیج فارس در استخر قهرمانی مجموعه آزادی تهران در حالی با حضور ۹ تیم آغاز به کار کرد که تیم سرزمین موج های آبی مشهد طی ۵ دوره حضور در این رقابت ها ۳ بار پیاپی عنوان قهرمانی این رقابت ها را کسب کرده است و یکی از مدعیان قهرمانی در این مسابقات خواهد بود .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز