رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان خبر داد:

۱۶شاخص تاثیرگذاری لرستان در اقتصاد ملی ارتقا یافته است

۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۱۲:۴۶:۴۱
کد خبر: ۴۸۶۸۲۹
۱۶شاخص تاثیرگذاری لرستان در اقتصاد ملی ارتقا یافته است
محمدرضا صفی خانی در جلسه ستاد تسهیل رونق تولید با اشاره به اینکه ۱۶ شاخص تاثیرگذاری لرستان در اقتصاد ملی ارتقا یافته است، اظهار داشت: وزارت صنعت و معدن امسال طی یک ارزیابی جایگاه استانها را در اقتصاد ملی بررسی کرده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان محمدرضا صفی خانی در جلسه ستاد تسهیل رونق تولید با اشاره به اینکه ۱۶ شاخص تاثیرگذاری لرستان در اقتصاد ملی ارتقا یافته است، گفت: وزارت صنعت و معدن امسال طی یک ارزیابی جایگاه استانها را در اقتصاد ملی بررسی کرده است.

وی با  بیان  اینکه لرستان در همه ی شاخص های ارزیابی شده نسبت به گذشته ارتقا داشته است، تصریح کرد: لرستان در حوزه ارزش تولید در جایگاه ۲۲ بوده که در ارزیابی های صورت گرفته توانسته ایم در این رابطه به رتبه دوم کشور ارتقا پیدا کنیم.

صفی خانی با این بیان که در حوزه صدور پروانه های بهره برداری در هفت ماهه اول امسال رشد داشته است، عنوان  کرد: امسال شاهد رشد ۱۸۸ درصدی در این حوزه بوده ایم.

وی  با اشاره به اینکه در حوزه پرداخت تسهیلات رونق تولید باید تلاش های بیشتری صورت گیرد، افزود: مدتی است که در این حوزه درجا می زنیم.

این مسئول استانی  با بیان اینکه به دنبال این نیستیم که به طرح های فاقد توجیه اقتصادی تسهیلات بدهیم اما بسیاری از مشتریان خوب بانکها طرح هایی دارند که هنوز در مرحله قرارداد باقی مانده است، بیان کرد: باید اولویت بندی در رابطه با پرداخت تسهیلات رونق تولید صورت گیرد.

وی اظهار داشت: با ظرفیتی که بانکهای استان دارند و نگاه ویژه آنها به توسعه و رونق تولید می توانیم رتبه اول پرداخت تسهیلات رونق تولید را به خود اختصاص دهیم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز