شهردار محمدیه در دیدار با قهرمانان کاراته:

توجه به ورزشکاران باعث ایجاد انگیزه در آنان می شود

۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۱۳:۱۸:۳۵
کد خبر: ۴۸۶۸۴۴
توجه به ورزشکاران باعث ایجاد انگیزه در آنان می شود
حسین بهزادپور گفت: قهرمانان ملی متعلق به همه اقشار مردم بوده و توجه به ورزشکاران باعث ایجاد انگیزه و دلگرمی آنها خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، حسین بهزادپور شهردار محمدیه در دیدار با علی اصغر آسیابری و بهمن عسگری دارندگان مدال برنز و طلای کاراته جهان که با حضور فریدالدین ایوبی رییس و مرتضی کرمی دبیر هیات کاراته شهرستان البرز و علی کاظمی علی آبادی رییس شورای شهر محمدیه در دفتر شهرداری محمدیه برگزار شد اظهار کرد: شورا و شهرداری محمدیه بانگاه ویژه به ورزش از قهرمانان ورزشی که برای مهین اسلامی و استان قزوین افتخار کسب کرده اند قدرانی می کند.

بهزادپور در این نشست ورزشی تصریح کرد: ورزشکاران سختی های زیادی را متحمل می شوند تا باکسب مدال نام ایران را در جهان طنین انداز کنند که به همین دلیل هم سفیران خوبی هستند که می توانند بعد از سفارت، پرچم کشورمان را در کشورهای دنیا به اهتزاز درآورند که این عمل شایسته تقدیر است.

وی افزود: توجه به رشته های انفرادی در ورزش نتیجه خوبی به همراه دارد و اگر مسوولان نگاه ویژه ای به رشته هایی که نوجوانان و جوانان به آنها علاقه مند هستند داشته باشند قطعا افتخارات بیشتری نصیب ملت ایران خواهد شد.

در خاتمه حسین بهزادپور شهردار محمدیه ضمن تبریک کسب مدال های رنگارنگ جهانی کاراته توسط این دو قهرمان از آنها با اهدا لوح و هدایایی تقدیر کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز