سرپرست اداره ورزش و جوانان محمودآباد:

بسیج نقش اثرگذاری در فرهنگ سازی ورزش اسلامی ایفا می کند

۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۲۳:۱۱:۰۳
کد خبر: ۴۸۷۲۰۲
بسیج نقش اثرگذاری در فرهنگ سازی ورزش اسلامی ایفا می کند
سرپرست اداره ورزش و جوانان محمودآباد گفت: بسیج نقش اثرگذاری در فرهنگ سازی ورزش اسلامی ایفا می کند.

به گزارش خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان محمودآباد؛ مسعود یوسفی، سرپرست اداره ورزش و جوانان  محمودآباد، در دیداری که  با حضور روسای هیات ها و بسیجیان  ورزشکار به مناسبت هفته بسیج با امام جمعه  بخش سرخ رود برگزار شد به اهمیت بسیج در ورزش پرداخت و اشاره داشت: مهمترین تأثیر بسیج بر ورزش، کمک به رشد و تعالی اخلاق در جامعه ورزش است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: توسعه بخش سخت افزاری و نرم افزاری، فعالیت در دو بخش بانوان و آقایان، سیاست گذاری، تشکیل کارگروه های مختلف و استفاده از توانمندی سازمان های مردم نهاد در عرصه بسیج از مهمترین نیازهای این بخش است که اداره ورزش و جوانان در این زمینه ها آماده هرگونه همکاری با بسیج ورزشکارن است.

 مسعود یوسفی با اشاره به اینکه فرهنگ بسیج، فرهنگی بسیار قوی است افزود: از آنجایی که پیوند بسیج و ورزش در عرصه های گوناگون منجر به توفیقات ارزشمندی در این حوزه شدهاست می توان گفت: بسیج نقش اثرگذاری در فرهنگ سازی ورزش اسلامی ایفا می کند.

سرپرست اداره ورزش و جوانان محمودآباد  در پایان گفت: بسیج به عنوان یک نیروی مردمی در تمامی حوزه های ورزش می تواند تاثیرگذار باشد.مهمترین تاثیر بسیج بر ورزش کمک به رشد و تعالی اخلاق در جامعه ورزش است.

نظر شما