پولادی:

استان ایلام درزمینه تکمیل پروژه های مسکن مهر، یکی از استان های برتر کشور است

۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۰۸:۲۳:۳۲
کد خبر: ۴۹۲۱۲۳
استان ایلام درزمینه تکمیل پروژه های مسکن مهر، یکی از استان های برتر کشور است
البته در تعدادی از پروژه های سطح استان هنوز مشکلاتی باقی مانده که با پیگیری های لازم، آنها را نیز می توانیم برطرف نمائیم.

به گزارش برنا- ایلام، شاپور پولادی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری در جلسه شورای تأمین مسکن استان اظهار داشت: خوشبختانه با اتخاذ تصمیمات مناسب و اقدامات لازم، استان ایلام در زمینه پروژه های مسکن مهر، کمترین مشکلات را در سطح کشور داراست.

وی در این زمینه اضافه کرد: البته در تعدادی از پروژه های سطح استان هنوز مشکلاتی باقی مانده که با پیگیری های لازم، آنها را نیز می توانیم برطرف نمائیم.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری در این جلسه به اهمیت تعامل و همکاری میان دستگاههای اجرایی اشاره و ابراز داشت: با این روش و عقد تفاهمنامه مابین دستگاههای اجرایی، بسیاری از مشکلات فی مابین را می توان مرتفع نمود.
وی به موضوع تأمین زیرساخت های پروژه های مسکن مهر اشاره و گفت: دستگاههای متولی لیست متقاضیان اشتراک آب و برق را اعلام و بانک عامل هزینه این انشعابات را از محل تسهیلات پروژه پرداخت تا دستگاههای خدمات رسان آب و برق این پروژه ها را تأمین نمایند.
پولادی در این زمینه اضافه کرد: مناسبترین روش برای فراهم نمودن زمینه اسکان در پروژه های مسکن مهر، تأمین زیرساخت های مورد نیاز آنهاست.
وی در خصوص اختلافات فی مابین شرکت برق و اداره کل و راه و شهرسازی در خصوص تأمین برق برخی از پروژه ها اظهار داشت: موکول کردن تأمین برق این پروژه ها به بعد از جدول سازی کاری اشتباه و زمانبر است. لذا اداره کل راه و شهرسازی نقشه اجرایی پروژه را در اختیار شرکت برق قرار دهد و این شرکت براساس آن نقشه نسبت به تأمین برق پروژه ها اقدام نماید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز