فرماندار ویژه شهرستان ری در اجلاس فرمانداران استان تهران:

شهرستان ری علیرغم ظرفیت عظیمی که دارد دچار معضلات جدی شده که نیازمند نگاهی ویژه است

۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۰:۴۳:۴۳
کد خبر: ۴۹۲۲۹۸
شهرستان ری علیرغم ظرفیت عظیمی که دارد دچار معضلات جدی شده که نیازمند نگاهی ویژه است
فرماندار ویژه شهرستان ری با بیان اینکه شورای اسلامی شهرتهران بر اساس اصل 100 قانون اساسی در خصوص شهرستان ری دچار تخلف است، گفت: شهرستان ری ظرفیت عظیمی دارد ولی امروز دچار معضلات جدی شده که نیازمند نگاه ویژه دولت است.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ،هدایت الله جمالی پور معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در اجلاس فرمانداران و بخشداران استان تهران ضمن خوشامدگویی به حضار، گزارشی از عملکرد سه ساله خود در فرمانداری ری را ارائه داد و از دولت درخواست کرد با توجه به ظرفیت های شهرری نگاه ویژه ای به این شهرستان داشته باشند.

وی بیان کرد: شهرری با قدمتی قریب به 8هزار سال، سه دوره پایتخت ایران بوده و سرشار از آثار تاریخی گرانبها است که پیشینه تاریخ ایران در ادوار مختلف را به رخ جهانیان می کشد.

معاون استاندار تهران گفت: شهرری علیرغم ظرفیت عظیمی که دارد، اکنون در حاشیه قرار گرفته و دچار گرفتاری و مشکلات جدی شده است که نیازمند نگاه ویژه می باشد.

جمالی پور بیان کرد: شهرستان ری وسعت و جمعیت زیادی دارد که نیازمند ساختار اداری منسجم تری است و توجه بیشتر دولت را می طلبد. 

فرماندار ویژه شهرستان ری تصریح کرد: در بین جریان های سیاسی شهرری انسجام و همدلی خوبی وجود دارد و همه افراد با هر سلیقه سیاسی در انتخابات سال 94 بدون هیچ حاشیه ای شرکت کردند.

جمالی پور به سفر اختصاصی رئیس جمهور به شهرری در سال گذشته اشاره کرد و گفت: بخشی از مشکلات مهم ری طبق مصوبات این سفر و نگاه ویژه دولت به شهرستان ری در حال پیگیری و رفع شدن است. 

وی در ادامه بیان کرد: شورای اسلامی شهرتهران بر اساس اصل 100 قانون اساسی در خصوص شهرستان ری دچار تخلف است و این موضوع باید سریعا مورد بازنگری قرار گیرد.

وی با بیان اینکه بزرگترین پایانه حمل ونقل کشور به زودی در شهرستان ری به بهره برداری خواهد رسید، تصریح کرد: بسیاری از شهرک های صنعتی بزرگ کشور و بزرگترین انبارهای دپو کالا کشور در شهرستان ری قرار داد که باعث بروز برخی از معضلات در این منطقه می شود. 

جمالی پور در بیان خدمات دولت در شهرستان ری، به اتصال آب شرب شهرستان ری به سد ماملو، توسعه و بازسازی جاده های روستایی، افزایش فضاها و امکانات درمانی اشاره کرد و گفت: در سه سال گذشته گام های موثری برای توسعه و رفاه مردم و حل مشکلات چندین ساله در شهرستان ری برداشته شده است.

 اجلاس فرمانداران، معاونان سیاسی و بخشداران استان تهران با حضور محمد شریعتمداری معاون اجرایی رئیس جمهور، سید حسین هاشمی استاندار استان تهران، علی اصغر احمدی معاون سیاسی وزیر کشور، محسن علیجانی و علیرضا رحیمی نمایندگان مجلس شورای اسلامی و جمعی دیگر از مسؤولان کشوری و استانی برگزار شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز