در حاشیه مسابقات فوتسال جام شهدای رسانه

بسیج رسانه استان تهران ،ایسنا را گل باران کرد

۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۱:۱۰:۰۳
کد خبر: ۴۹۲۳۲۴
بسیج رسانه استان تهران ،ایسنا را گل باران کرد
تیم فوتسال بسیج رسانه استان تهران بدون باخت در جام شهدای رسانه که با حضور ۴۰ تیم برتر رسانه های کشور با اقتدار به فینال مسابقات جام شهدای رسانه راه یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران  ، تیم فوتسال بسیج رسانه استان تهران در راستای مسابقات جام شهدای رسانه با انجام دیداری تماشایی و جذاب در مقابل تیم خبرگزاری ایسنا با نتیجه ۹ بر ۳ به برتری رسید.

تیم فوتسال بسیج رسانه استان تهران که برای نخستین بار در این دوره از رقابت ها شرکت کرده بود با درخشش و بدون باخت در میان ۴۰ تیم برتر رسانه‌های کشور با اقتدار به فینال مسابقات فوتسالجام شهدای رسانه راه یافت.

چهارمین دوره مسابقات فوتسال جام شهدای رسانه از یازدهم آبان با شرکت ۴۰ تیم در فرهنگسرای رسانه تهران آغاز شد که ۳۲ تیم از خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های اطلاع رسانی، مطبوعات و رسانه ملی حضور دارند. تیم کانون بسیج رسانه نیز برای اولین بار در این مسابقات حاضر می شود.

خبرگزاری بسیج، خبرگزاری فارس، روزنامه ایران، خبرگزاری ایلنا، خبرگزاری ایسنا، خبرگزاری رسا، همشهری محله، خبرگزاری قدس، خبرگزاری دفاع مقدس و خبرگزاری پانا و تیم برنامه تلویزیونی ۹۰ از جمله تیم های مطرح شرکت کننده در این دوره از مسابقات هستند.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز