مراسم اختتامیه سومین المپیاد ورزشی کارگران بازنشسته و مستمری بگیرکشور

تقدیراز نفرات برتر سومین المپیاد ورزشی بازنشستگان و مستمری بگیر تامین اجتماعی

۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۴:۵۷:۱۸
کد خبر: ۴۹۲۵۰۷
تقدیراز نفرات برتر سومین المپیاد ورزشی بازنشستگان و مستمری بگیر تامین اجتماعی
رئیس عالی کانون بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی کشور: ما نیازمند برنامه‌ریزی منسجم و هدفمند برای تقویت روحی و جسمی افراد در دوران بازنشستگی هستیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ،علی‌اصغر بیات ظهر امروز در مراسم اختتامیه سومین المپیاد ورزشی کارگران بازنشسته و مستمری‌بگیر کشور با بیان اینکه جامعه سه ‌میلیون‌نفری بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی در حال حاضر با احتساب خانواده نزدیک به هفت میلیون نفر را شامل می‌شود اظهار داشت: ما نیازمند برنامه‌ریزی منسجم و هدفمند برای تقویت روحی و جسمی این افراد در دوران بازنشستگی هستیم.
وی افزود: باید توجه ویژه‌ای به بازنشستگانی که پس از سال‌ها تلاش و کوشش در عرصه تولید و سازندگی  کشور دوران مهمی را پشت سر گذاشته اند،  داشته باشیم .کانون عالی بازنشستگان و مستمری‌بگیران با همکاری معاونت فرهنگی واجتماعی سازمان تأمین اجتماعی و اداره کل امور بازنشستگان و با مساعدت ویژه مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در حوزه بازنشستگان داشته است. این سومین المپیاد ورزشی است که  در قالب طرح «نسیم سلامت» در ٦ رشته ورزشی برای آقایان در رشته‌های شنا، پینگ‌ پُنگ، دارت، شطرنج، تیراندازی و فوتبال دستی برگزار گردید .
رئیس عالی کانون بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تأمین اجتماعی کشور عنوان کرد: المپیاد ورزشی بانوان  بازنشسته و مستمری بگیرسازمان تأمین اجتماعی دی‌ماه سال جاری در استان خوزستان برگزار خواهد شد،که انتظار داریم رؤسای کانونهای بازنشستگی  استان‌ها هر چه زودترنسبت به معرفی  نفرات برتر  به کمیته استانی اقدام نمایند.
وی با اشاره به اینکه یکی از اهداف برگزاری این المپیادهای  ورزشی ترویج فرهنگ ورزش های همگانی به منظور حفظ  وارتقاءسلامت، ایجاد نشاط و شادابی در بین  بازنشستگان و مستمری‌بگیران است ،افزود: هدف از برگزاری ورزش‌های همگانی،نظیر پیاده‌روی در روز بازنشستگان ایجاد رضایتمندی در بین جامعه هدف که همان بازنشستگان هستند ، می باشد.
بیات تصریح کرد: مصمم هستیم تا ورزش را به‌عنوان یک اولویت مهم در زندگی گروه هدف و بازنشستگان نهادینه کنیم و به تمام استان‌ها دستورالعمل ابلاغ ‌شده تا این اهداف را اجرا کنند.
وی با بیان اینکه معتقدیم که ورزش در زندگی بازنشستگان بسیار بااهمیت است، کانون‌ها ی استانی را مکلف به این کار بزرگ کرده‌ایم خاطرنشان کرد: ورزش را یک نوع سرمایه‌گذاری می‌دانیم چراکه هر چه قدر مردم از سلامتی جسمی برخوردار باشند هزینه درمان کمتر است.
رئیس عالی کانون بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تأمین اجتماعی کشورضمن تشکر ویژه از مدیر عامل سخت کوش سازمان و دیگر دست اندر کاران این دوره از رقابتها اظهار امیدواری کرد که این گونه  برنامه‌ها  برای سال‌های آینده تداوم داشته باشد  وبتوانیم در سال آینده تعداد رشته‌ها را افزایش دهیم.

 

نظر شما