فرماندار محمودآباد خبر داد:

دوگانه سوزشدن ۲۳ واحدهای خبازی در محمودآباد

۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۵:۰۴:۴۰
کد خبر: ۴۹۲۵۱۲
دوگانه سوزشدن ۲۳ واحدهای خبازی  در محمودآباد
فرماندار محمودآباد از دوگانه سوزشدن 23 واحدهای خبازی این شهرستان خبر داد و گفت: 90 واحد دیگر تا پایان سالجاری دوگانه سوز خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از محمودآباد؛ یحیی یوسف پور روز یکشنبه در جلسه کارگروه آرد ونان که با حضور مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ کشور و معاونین این شرکت و در فرمانداری محمودآباد برگزار شد ، گفت :90 واحد نانوایی باقیمانده تا پایان سال جاری دوگانه سوز می شوند .

یوسف پور اضافه کرد: هدف از دوگانه سوز شدن واحدهای خبازی، ارائه خدمات مطلوب در زمان بحران به شهروندان و مناطق بحران دیده استان می باشد و هماهنگی لازم با بانک عامل برای پرداخت تسهیلات بانکی نیز بعمل آمده است.

فرماندار محمودآباد با بیان اینکه کیفیت باید در اولویت خبازی ها قرار گیرد گفت: نان قوت غالب مردم است وبرای کنترل کیفیت این محصول استراتژیک باید توجه ویژه داشت.

وی با اشاره به فعالیت 135 واحد خبازی در شهرستان محمودآباد گفت:  ایجاد رقابت در میان واحدهای خبازی می تواند کمک شایانی به ارتقای کیفیت نان نماید.

نماینده عالی دولت در شهرستان محمودآباد همچنین از برگزاری دوره های آموزش خبازان  بمنظور درجه بندی واحدهای خبازی خبر داد و گفت: بازدید های سرزده و سرکشی از واحدهای طبخ نان  همواره در دستور کار اعضای این کارگروه قرار دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز