رییس اداره برنامه ریزی های بازرسی شهرداری مشهد:

در پدیده فرهنگی مشهد ۲۰۱۷ شاهد افزایش ظرفیت های جهان اسلام خواهیم بود

۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۰:۲۸:۰۲
کد خبر: ۴۹۲۵۴۸
در پدیده فرهنگی مشهد ۲۰۱۷  شاهد افزایش ظرفیت های جهان اسلام خواهیم بود
رییس اداره برنامه ریزی های بازرسی شهرداری مشهد گفت: در پدیده فرهنگی مشهد 2017 باید ظرفیت های جهان اسلام را شناسایی و حداکثر بهره مندی را از آن انجام شود

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، حسین حسامی در حاشیه نمایشگاه پژوهش فناوری در خصوص مشهد 2017 گفت: مشهد 2017 فرصت های طلایی برای جامعه اسلامی در بر دارد.

وی با اشاره به بهره مندی از فرصت مشهد 2017 تشریح کرد: جهان اسلام نیازمند یک تحول فرهنگی و مرکزیت فرهنگی است مرکزیتی که بتواند تعاملات فرهنگی و مذهبی را برای جهان اسلام فراهم کند.

رییس اداره برنامه ریزی های بازرسی شهرداری با اشاره به فرصت های مشهد 2017 بیان کرد: در مشهد 2017 می توان به شناخت چالش ها در حوزه های مختلف در جهان اسلام و شناخت راهکار در سایه حضرت رضا (ع) دست یافت.

حسامی ادامه داد: در پدیده فرهنگی مشهد 2017  باید ظرفیت های جهان اسلام را شناسایی کرد و حداکثر بهره مندی را از آن کرد.

وی تاکید کرد: ظرفیت هایی که توسط دشمنان اسلام تضعیف شده است باید شناسایی و پرورش پیدا کنند و این یکی از وظایف اصلی در این اتفاق است که زمینه ساز ظهور امام زمان (عج)  خواهد شد.

رییس اداره برنامه ریزی های بازرسی شهرداری در خصوص دستاوردهای های مشهد 2017 خاطر نشان کرد: مشهد 2017 با برچسب فرهنگی باید موجب فتح قله های فرهنگی، توسعه و همچنین وحدت در جهان اسلام گردد و همچنین پیشرفت چرخه های اقتصادی در آن صورت گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز