برگزاری آئین جشن تکلیف هزار دانش آموز محمودآبادی

۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۵:۴۳:۴۳
کد خبر: ۴۹۲۵۵۴
برگزاری آئین جشن تکلیف هزار دانش آموز محمودآبادی
آئین جشن تکلیف دینی هزار دانش آموز محمودآبادی به همت اداره آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از محمودآباد؛ پیش از ظهر امروز مراسم جشن تکلیف دینی 700 دانش آموز دختر پایه سوم ابتدایی و 300 دانش آموز پسر پایه راهنمایی و اول متوسطه در دبستان شاهد محمودآباد برگزار گردید.

علیرضا مقدس، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان محمودآباد، طی سخنانی در این مراسم گفت: این مراسم در راستای ترویج فرهنگ دینی، قرآنی و همچنین توسعه فرهنگ حجاب و عفاف در مدارس برگزار می شود تا روح معنوی در جامعه پرورش یابد.

وی گفت: دانش‌آموزانی که امروز بعد از دوران کودکی به سن تکلیف رسیده‌اند باید خود را به آموزه‌های دینی که در رأس آنها اقامه نماز اول وقت است و همچنین رعایت حرام و حلال و احترام به بزرگ‌ترها مزین کنند و در این راه نیز از خداوند و اهل بیت (ع) نیز کمک و یاری بخواهند.

وی افزود: ما براى هر عید یا هر مناسبت خوب که از طرف پروردگار، نعمتى به ما رسیده باشد، جشن مى گیریم تا بدین وسیله سپاسگزارى و شکر و شادى خودمان را نشان دهیم و به تکلیف رسیدن، یک عید به حساب مى آید.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان محمودآباد گفت: خاطره جشن تکلیف، یک خاطره شیرین تربیتى و معنوى است و مناسب است که نوجوانان عزیز، تاریخ دقیق تولّد خود را بدانند، تا بتوانند روز مکلّف شدن خود را طىّ مراسمى جشن بگیرند و شادى کنند

علیرضا مقدس گفت : سن تکلیف یکی از بزرگ‌ترین نعمت‌هایی است که خداوند به بشریت ارزانی داشته و در این دوران بشریت توفیق عبادت همراه با شناخت را پیدا می‌کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز