باحضور کارمندان پایگاه میراث فرهنگی توس:

دوره آموزش اخلاق حرفه ای و رفتار سازمانی ویژه مشهد۲۰۱۷برگزار شد

۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۳:۴۸:۵۵
کد خبر: ۴۹۲۵۶۲
دوره آموزش اخلاق حرفه ای و رفتار سازمانی ویژه مشهد۲۰۱۷برگزار شد
اولین دوره آموزش اخلاق حرفه ای و رفتار سازمانی ویژه مشهد2017 و نوروز96 برای کارمندان پایگاه میراث فرهنگی توس برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد،احسان زهره وندی مدیر این پایگاه گفت:از آن جایی که شهر مشهد از سوی آیسسکو در سال2017 به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام انتخاب شده است با هماهنگی کمیته برنامه ریزی و آموزش اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی،آموزش اخلاق حرفه ای و رفتار سازمانی برای کلیه کارکنان پایگاه میراث فرهنگی توس برگزار شد.

وی افزود:این دوره آموزشی براساس نیازهای موجود و باسرفصل های: مدیریت رفتار سازمانی، فرهنگ سازمانی، مهارت های ارتباط کلامی و غیرکلامی، هنر رفتار و برخورد با گردشگران، ویژگی های اخلاق حرفه ای و مسئولیت پذیری اجرا شد.

مدیر پایگاه میراث فرهنگی توس بااشاره به اینکه آرامگاه حکیم ابوالقاسم فردوسی دومین جاذبه گردشگری خراسان رضوی است گفت: ضرورت دارد آموزش های لازم در زمینه برخورد با گردشگران در آستانه 2017 و همچنین نوروز96 برای کارکنان پایگاه میراث فرهنگی توس برگزار شود.

احسان زهره وندی تصریح کرد:منابع انسانی ثروت واقعی یک مجموعه است و اگر سازمانی بخواهد پیشتاز باشد باید از نیروی انسانی متخصص، خلاق و با انگیزه بالا برخوردار باشد.

مجید خالق نیا، دبیر کمیته برنامه ریزی و آموزش اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی نیز در حاشیه برگزاری این جلسه آموزش گفت: آموزش های ضمن خدمت باعث توانمندسازی کارکنان می شود و این تنها راه بقای سازمان های پیشرو در محیط رقابتی است.

وی افزود: آموزش در کلیه سطوح در دستور کار کمیته برنامه ریزی و آموزش اداره کل قرار گرفته و تاکنون دوره های متعددی برای کارمندان برگزار شده است.

مجیدخالق نیا ابراز امیدواری کرد این فعالیت آموزشی حرکتی تاثیرگذار در آستانه مشهد2017 و نوروز96 باشد.

گفتنی است در حاشیه این دوره آموزشی،سرهنگ کیانی مقدم،فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی خراسان رضوی مباحث حفاظتی را برای کارمندان تبیین نمود.

 

 

نظر شما