رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس در بازدید از نمایشگاه پژوهش:

درصدی از بودجه شهرداری را به اجرای پروژه‌های شرکت‌های دانش‌بنیان اختصاص داده‌ایم

۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۳:۵۸:۱۹
کد خبر: ۴۹۲۵۶۸
درصدی از بودجه شهرداری را به اجرای پروژه‌های شرکت‌های دانش‌بنیان اختصاص داده‌ایم
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت:بخشی از بودجه‌های شهرداری را به اجرایی شدن پروژه‌های شرکت‌های دانش بنیان اختصاص داده‌ایم.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد به نقل از ستاد خبری هفته پژوهش و فناوری خراسان رضوی، محمد کمال سرویها در حاشیه بازدید از نمایشگاه پژوهش مشهد اظهار داشت: من احساس می‌کنم مدیریت شهری با پشتوانه پژوهش می‌تواند موفق باشد در غیر این صورت قطعا یا سرعتش برای ارائه خدمات کم است یا درصد موفقیتش پائین خواهد بود.

وی افزود: اگر پژوهشگران به کمک مدیریت شهری بیایند و خدمات ارائه شده شهرداری بار علمی پیدا کند آن موقع هم می‌توانند معظلات را درست شناسائی کرده و هم راه رسیدن به حل مشکل را با روش‌های علمی بدست می‌اورند.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس تصریح کرد: نباید ما بودجه شهرداری که از طریق مردم تامین شده است را به صورت آزمون و خطا به کار بگیریم و با دیدن حل بخش کوچکی از مشکلات موجود خوشحال شویم.

سرویها بیان داشت: ما وئقتی از پژوهشگر به موقع و درست استفاده کنیم هم می‌توانیم منابع و مصارف درستی داشته باشیم و هزینه‌هایمان را مدیریت کنیم و هم ارزیابی دقیقی از مشکلات مردم و شهر داشته و با زمانبندی درست به سمت حل آن معظلات برویم.

وی خاطرنشان ساخت: از اول شورای چهارم تاکید داشته‌ایم تا مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر فعال شده و یک کارگروه در کنار هر کمیسیون تخصصی شورا تشکیل دهد تا این کارگروه‌ها که از اساتید و مدیران مرتبط و پژوهشگران در موضوع تخصصی هر کمیسیون شورا تشکیل شده است کمک فکری لازم را به اعضا در مورد طرح‌ها و لوایح ارائه نماید.

سرویها ادامه داد: این باعث می‌شود تا عمق مصوبات شورای اسلامی شهر بیشتر شده و خروجی مناسبی نیز داشته باشد و در نهایت مصوبات شورا اجرائی‌تر گردد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز