استاندار مازندران در مراسم تجلیل از خدمات داوطلبانه جمعیت هلال احمر:

جمعیت هلال احمر مازندران جمعیتی پیشرو و پیشگام در امر امداد و نجات است

۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۵:۵۹:۴۰
کد خبر: ۴۹۲۵۶۹
جمعیت هلال احمر مازندران جمعیتی پیشرو و پیشگام در امر امداد و نجات است
مقام عالی دولت در مازندران یادآور شد: مازندران در تعداد حوادث طبیعی و غیر طبیعی آمار بالایی دارد، سرعت عمل خوب و مناسب نیرو های امدادی و آمار بالای حضور در صحنه از هلال احمر استان نیروی پیشرو ساخته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از ساری؛ ربیع فلاح جلودار، استاندار مازندران، در مراسم تجلیل از خدمات داوطلبانه جمعیت هلال احمر در ساری با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هلال احمر، گفت: هلال احمر جمهوری اسلامی ایران توانسته با حضور و خدمات دلسوزانه، مسئولانه و انسانی در بسیاری از عرصه ها و حوزه های امدادی اجتماعی، پیشتاز و پیشرو باشد و  این نهاد یکی از برترین جمعیت های بشردوستانه و صلح طلب دنیاست.

ربیع فلاح افزود: فعالیت این جمعیت تنها در امور امداد و نجات زمان حوادث نیست، بلکه در تمام حوزه ها از جمله آموزشی، آسیب های اجتماعی، زیست محیطی و کارهای عام المنفعه نیز ورود یافته و با حفظ آمادگی، به خدمات خود تداوم می بخشد.

استاندار مازندران تاکید کرد: داوطلبان جمعیت هلال احمر در طول سال با اجرای طرح های مختلفی چون همای رحمت، فرشتگان رحمت، اعزام کاروان های سلامت به مناطق روستایی و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در جهت کارهای انسان دوستانه و ترویج این حرکت خیرخواهانه نقش موثری ایفا می کنند.

مقام عالی دولت در استان بر آموزش، تربیت و پرورش نیروهای متخصص و ارتقاء کیفی فعالیت های جمعیت هلال احمر تاکید کرد و گفت: خدمت داوطلبانه محور اصلی فعالیت هلال احمر است و هلال احمر جزو نهادهای پیشتاز در بحران هاست.

استاندار مازندران اعتماد مردم و مشارکت عمومی را  سرمایه اجتماعی این جمعیت دانست و عنوان کرد: بی طرفی، بی غرضی، یگانگی، وحدت و خدمت داوطلبانه از جمله اصول نهضت جهانی هلال احمر است.

وی جمعیت هلال احمر مازندران را جمعیتی پیشرو و پیشگام در امر امداد و نجات خواند و یادآور شد: مازندران در تعداد حوادث طبیعی و غیر طبیعی آمار بالایی دارد سرعت عمل خوب و مناسب نیرو های امدادی و آمار بالای حضور در صحنه از هلال احمر استان نیروی پیشرو ساخته است.

ربیع فلاح با توجه به حجم گسترده گردشگران و مهمانان در استان، تقویت فعالیت ها و برنامه های هلال احمر را جزو نیازها و ضرورت های استان خواند و گفت: طرح ملی امداد و نجات نوروزی و همچنین ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی دو طرح بسیار خوب و تاثیرگذار در ارائه هر چه بهتر خدمات به هموطنان است.

وی از اقدامات مناسب هلال احمر در اجرای طرح دریا و کاهش غریق در تابستان 95 تقدیر کرد و اظهار داشت: الحمدلله نیروهای فداکار هلال احمر در همایش بزرگ و جهانی اربعین نیز با اعزام گروه های امدادی خدمات بهداشتی، درمانی و امدادی به زائرین ارائه کرد.

فلاح در پایان با تقدیر و تشکر از خدمات و زحمات داوطلبان هلال احمر از آنان خواست تا با اثربخشی و کارآیی در این حوزه مشارکت داشته و اطلاعات تخصصی خود را تقویت کنند.

در پایان این مراسم با اهداء لوح تقدیر از داوطلبان و خیران نمونه جمعیت هلال احمر استان مازندران تجلیل شد.

139509217327

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز