معاون خدمات شهری شهرداری اردبیل:

بیکاری علت افزایش میوه‌فروشی سیار در اردبیل است

۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۵:۱۹:۴۴
کد خبر: ۵۰۱۳۰۸
بیکاری علت افزایش میوه‌فروشی سیار در اردبیل است
معاون خدمات شهری شهرداری اردبیل کمبود اشتغال را علت اصلی افزایش میوه‌فروشی سیار در سطح معابر شهر اردبیل عنوان کرد.

به گزارش برنا،شهرام لازمی زارع ظهر دوشنبه در جلسه ساماندهی میوه‌فروشان معابر اردبیل تصریح کرد: متأسفانه به دلیل کمبود زمینه‌های شغلی طی سال‌های اخیر برخی شهروندان به ویژه جوانان به میوه‌فروشی سیار روی آورده‌اند.

وی افزود: این موضوع موجب صدمه به زیبایی بصری سطح شهر شده و ترافیک برخی مناطق را تشدید کرده است؛ بطوریکه به دلیل پارک وانت‌بارها در برخی معابر تردد خودروهای عادی با مشکل مواجه است.

معاون خدمات شهری شهرداری اردبیل تأکید کرد: افزایش وانت‌بارها که در اغلب معابر شهر مشاهده می‌شود نارضایتی شهروندان را به دنبال دارد و به همین دلیل شهرداری اردبیل در خصوص ساماندهی آن ها برنامه‌هایی را در دستور کار قرار داده است.

لازمی زارع با تأکید به اینکه درصورتی‌که شهرداری نسبت به ساماندهی اقدام نکند، مشکلات فعلی تشدید می‌شود، اضافه کرد: شهرداری در نظر دارد بازارچه‌های روز میوه و تره‌بار را در چهار منطقه شهری دایر کند.

وی تأکید کرد: به منظور اجرای این طرح لازم است هماهنگی لازم با دستگاه‌های مرتبط انجام  و در عین حال مکان مناسبی نیز برای بازارچه‌ها انتخاب شود.

معاون خدمات شهری شهرداری اردبیل اضافه کرد: با توجه به ضرورت اجرای طرح، در نظر داریم بازارچه‌های روز را از اواخر سال جاری راه‌اندازی کنیم.

لازمی زارع متذکر شد: با اجرای این طرح میوه‌فروشان سیار می‌توانند در بازارچه‌ها به کسب‌وکار مشغول شوند.

 

نظر شما