در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان مطرح شد:

به ظرفیت ها و استعدادهای ورزشی دروود توجه ویژه شود/ مشکلات سالن های جودو و کاراته دورود

۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۰:۲۲:۵۳
کد خبر: ۵۰۱۹۸۶
به ظرفیت ها و استعدادهای ورزشی دروود توجه ویژه شود/ مشکلات سالن های جودو و کاراته دورود
فرمانداردورود گفت:آنچه که به عنوان یک معضل پیش روی هیئت های ورزشی شهرستان قرار گرفته منابع مالی است.
به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان،ماشاءاله نعمتی افزود:درخواست ما از مسئولین ورزش توجه بیشتر به قابلیتهای شهرستان دورود است که اگر این مهم مورد توجه قرار گیرد ورزشکاران این شهرستان در میادین داخلی و خارجی حرف برای گفتن خواهند داشت.
وی بیان داشت: با توجه به اینکه دورود دارای یک پیشینه درخشان در ورزش است و افتخاراتی را نیز کسب کرده انتظار داریم به ظرفیت ها و استعدادهای این شهرستان توجه ویژه شود.
در این نشست مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان نیز گفت:شهرستان دورود به لحاظ وجود ورزشکاران،علاقمندان،پیشینه و توسعه یافتگی در ورزش یکی از شهرهای نمونه استان لرستان است.
یاور عزیزپور با بیان اینکه با توجه به اینکه میزان سرانه ورزشی در شهرستان دورود 42 سانتی متر و در شهر دورود به تنهایی 53 سانتی متر است افزود:این آمار نشان دهنده این است که برای ایجاد توازن بین شهر و روستا و با توجه به سیاستهای دولت تدبیر و امید می بایست به امر ورزش در روستاها توجه ویژه ای شود.
وی اضافه کرد:در همین راستا در دهه فجر امسال سه زمین چمن مصنوعی در روستاهای کاغه،پهلوانکل و برزان از توابع بخش مرکزی و سیلاخور دورود افتتاح و به بهره برداری خواهند رسید.
وی بیان داشت:چنانچه هر کدام از هیأت های ورزشی دورود در پراخت اجاره بهای سالن های ورزشی ناتوان بودند اداره کل ورزش و جوانان هزینه آن را متقبل خواهد شد
وی با اشاره به مشکلات سالن های جودو و کاراته دورود گفت:با توجه به اینکه در سالجاری اعتبارات به صورت اسناد خزانه هستند تلاش کردیم از طریق استاندار محترم مبالغ جزئی تعمیرات سالن های شهرستانها بصورت ریالی تعلق بگیرند که با این حال تعمیرات این سالن ها در اولویت اداره ورزش و جوانان دورود خواهد بود.
 
در این نشست رئیس اداره ورزش و جوانان دورود نیز به بیان برخی از اقدامات صورت گرفته در اداره ورزش و جوانان در چندسال اخیر پرداخت
احداث سکوهای های استادیوم تختی،پیگیری جهت شروع فاز دوم ورزشگاه تختی،پیشرفت 50 درصدی زورخانه دورود،احداث 3 زمین چمن مصنوعی در روستاهای شهرستان،احداث سکوهای خانه کشتی،نصب دیوار سنگنوردی،احداث جایگاه Vip ، تیر دروازه،نورافکن،10 چشمه سرویس بهداشتی،دو درب ورود و خروج در استادیوم تختی،برگزاری مسابقات لیگ برتر و دسته اول در دورود،انجام طرح ههای اوقات فراغت،برگزاری یادواره شهدای ورزشکار،برگزاری همایش بزرگ پیاده روی در دورود از جمله مواردی بود که رئیس اداره ورزش و جوانان دورود به آنها اشاره کرد

گفتنی است در این نشست مسئولین هیأت های ورزشی شهرستان دورود به بیان مشکلات و دیدگاه های خود پرداختند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز