معاون استاندار البرز :

۴ درصد اشتغال کشور به صنعت لوستر اختصاص داده شد

۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۵:۰۳:۰۱
کد خبر: ۵۰۲۱۲۵
۴ درصد اشتغال کشور به صنعت لوستر اختصاص داده شد
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری البرز گفت که صنعت لوستر 4 درصد اشتغال را به خوداختصاص داده و در امر صادرات نیز موفق عمل کرده است.

به گزارش خبرگزاری برنا ،  عباداله کامکار در مراسم افتتاح نخستین نمایشگاه لوستر و دکوراسیون داخلی استان البرز که ظهر چهارشنبه در محل نمایشگاه گلستان گلشهر، برگزار شد افزود: 70 شرکت در این نمایشگاه حضور دارند.

وی ادامه داد: 80 درصد شرکت کنندگان از تولیدکنندگان برتر و 20 درصد نیز از بنکداران عمده کشور هستند.

کامکار گفت: این صنعت اشتغالزایی بسیار خوبی در فضایی کم دارد چراکه اکنون 4 درصد از اشتغال کشور از این طریق تامین شده است.

وی با اشاره به اینکه صنعت لوستر صادرات محور است افزود: درصدد ارتقا صادرات و رشد اشتغال در این رابطه هستیم.

این مسئول خاطر نشان کرد: ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کنندگان است از این رو آمادگی لازم برای طرح معضلات پیش روی تولید را دارد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز نیز گفت: نمایشگاه لوستر، دکوراسیون و تجهیزات وابسته به منظور حمایت از فعالان این صنعت در البرز برپا شده است.

ایرج موفق افزود: مواد اولیه تولید لوستر به خصوص برنز در کشور به وفور یافت می شود.

وی ادامه داد: در استان البرز ساماندهی و رفع موانع فعالان عرصه لوستر در دستور کار قرار گرفت و برپایی نمایشگاه در این ارتباط بود.

موفق مساحت این نمایشگاه را حدود 2500 متر اعلام کرد و افزود: برای ارائه تسهیلات و رفع مشکلات واحدهای تولیدکننده، کمک های لازم انجام خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز با تاکید بر اینکه در زمینه لامپ های کم مصرف واحدهای خوبی در استان وجود دارد، اضافه کرد: در این حوزه وضعیت مناسبی در استان البرز وجود دارد که امید است مردم نیز از این نمایشگاه بازدید کرده و استقبال لازم را انجام دهند.

نخستین نمایشگاه لوستر استان البرز امروز چهارشنبه تا روز شنبه از ساعت 10 صبح تا 9 شب پذیرایی علاقمندان است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز