سعادت استاندار آذربایجان غربی

مشکلات کارکنان نیروی انتظامی آذربایجان‌غربی برطرف شود

۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۳:۲۷:۰۵
کد خبر: ۵۰۲۱۴۳
مشکلات کارکنان نیروی انتظامی آذربایجان‌غربی برطرف شود
استاندار آذربایجان‌غربی گفت: باید مشکلات کارکنان نیروی انتظامی آذربایجان‌غربی برطرف شود چون اگر برطرف نشود امکان لغزش آنها وجود دارد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، قربانعلی سعادت در همایش یک روزه فرماندهان و کلانتری‌های استان آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه علما و بزرگان دینی، نعمت امنیت و سلامت را جزو بزرگترین نعمات دانسته‌اند اظهار داشت: با مشاهده وضعیت ناامنی در کشورهای اطراف جمهوری اسلامی ایران و به ویژه عراق، سبب می‌شود که بیش از گذشته قدر امنیت موجود در کشور را بدانیم.

استاندار آذربایجان‌غربی گفت: خوشبختانه امنیت موجود در کشور و به ویژه در استان آذربایجان‌ غربی به دست پاکدست‌ترین انسان‌ها یعنی نیروهای خدوم انتظامی به وجود آمده است.

وی به شرایط سخت و دشوار خدمتی در استان اشاره کرده و تصریح کرد: بنابراین امید است که مشکلات کارکنان نیروی انتظامی آذربایجان‌غربی برطرف شود چون اگر برطرف نشود امکان لغزش آنها وجود دارد.

سعادت بیان کرد: پس سازمان قضایی نیروهای مسلح باید نسبت به مشکلات نیروهای انتظامی اهتمام داشته و از سوی دیگر باید مسیری ارائه دهد که تخلفی صورت نگیرد.

استاندار آذربایجان‌غربی با تاکید بر اینکه اصلاح امور با فکر آسوده امکان‌پذیر است افزود: بی‌تردید انسانی که ذهن درگیری داشته باشد در انجام امور محوله دچار مشکل می‌شود.

وی اظهار داشت: البته نباید گمان کرد که نیروی انتظامی انگیزه‌های مادی داشته بلکه آنها ایثارگر بوده و باید آسایش آنان تامین شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز