آتش سوزی فروشگاه زنجیره ای در رشت

۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۶:۱۰:۲۸
کد خبر: ۵۰۲۱۸۹
آتش سوزی فروشگاه زنجیره ای در رشت
حادثه آتش سوزی فروشگاه زنجیره ای در ساعت ۰۸:۳۶ دقیقه صبح امروز ۱۵ دی ماه ۹۵ به مرکز ستاد فرماندهی اطلاع داده شد .

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان و به نقل از  روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت، حادثه آتش سوزی فروشگاه زنجیره ای در ساعت ۰۸:۳۶ دقیقه صبح امروز ۱۵ دی ماه ۹۵ به مرکز ستاد فرماندهی اطلاع داده شد که سریعا ۸ دستگاه خودروی اطفایی بهمراه ۲۱ آتش نشان از ایستگاه های ۱۲-۴-۱ به محل حادثه واقع در بلوار شهید انصاری- گلباغ نماز اعزام کرد.

بهمن اکبرزاده مسوول ایستگاه ۴ آتش نشانی که در محل حادثه حضور داشت در این باره گفت: به محض رسیدن، دود بسیار زیادی که از طریق داکت ساختمان در حال خارج شدن بود مشاهده می شد که سریعا تیم های اطفایی و نجات با مجهز کردن خود به تجهیزات انفرادی و  لوله های آبدهی وارد ساختمان شدند.

وی با بیان اینکه تیم نجات سریعا نسبت به جستجوی افراد محبوس شده احتمالی اقدام نمود افزود: در این آتش سوزی دو گروه اطفایی پس از قطع سیستم برق و گاز نسبت به خاموش کردن آتش اقدام نمودند.

اکبرزاده با تاکید بر اینکه علت حادثه اتصال در سیستم سیم کشی برق از ناحیه پنل کولر اسپیلت بوده است افزود: فروشگاه مذکور بواسطه این آتش سوزی دچار دود گرفتگی شده بود که سریعا نسبت به تخلیه دود و پاک سازی محل از عوامل پر خطر اقدام شد.

وی در پایان میزان خسارت وارده را در دست بررسی خواند و گفت: با توجه به حضور مشتریان در داخل فروشگاه خوشبختانه قبل از رسیدن آتش نشانان به محل حادثه؛ تمامی افراد از داخل فروشگاه خارج شده و به مکان امن انتقال یافتند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز