هنر و رسانه در پیشگیری از اعتیاد نقش آفرینی کنند

۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۵:۲۲:۵۷
کد خبر: ۵۰۲۲۱۵
هنر و رسانه در پیشگیری از اعتیاد نقش آفرینی کنند
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: هنرمندان و اصحاب رسانه در بحث اعتیاد با قلم و هنر خود روشنگری کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا ، حسین مسگرانی پیش از ظهر امروز در حاشیه کارگاه آموزشی نقش اهالی فرهنگ، هنر و رسانه در پیشگیری از اعتیاد که در سالن اشراق مجتمع فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد و اسلامی سیستان و بلوچستان برگزار شد، اظهار داشت: با هدف نقش آفرینی گروه های مختلف و نخبگان جامعه در پیشگیری از اعتیاد تا پایان سال سه کارگاه آموزشی در شمال و جنوب استان برگزار می شود.

وی افزود: اولین کارگاه امروز با حضور اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه برگزارشد و انتظار داریم شرکت کنندگان هنر و قلم خود را برای روشنگری در خصوص اعتیاد در جامعه بکار ببندند.

وی تصریح کرد: متاسفانه موضوع اعتیاد یکی از چالش های جوامع بشری است که نه تنها خود فرد بلکه خانواده و جامعه رانیز درگیر می کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: در جامعه ما والدین نگرانی های زیادی در خصوص مبتلاشدن فرزندان شان به اعتیاد دارند که امیدواریم با برگزاری این کارگاه ها این نگرانی ها کاهش یابد.

وی گفت: اعتیاد بلایی خانمان سوز است که فرد پس از ابتلا به سختی از آن رهایی می یابد بنابراین باید به جوانان آگاهی های لازم را در این خصوص داده شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز