آیت الله محمدی ری شهری در پی رحلت آیت الله هشمی اظهار داشت:

نظام یکی از استوانه های استوار خودش را از دست داد

۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۰:۱۷:۰۸
کد خبر: ۵۰۴۵۷۰
نظام یکی از استوانه های استوار خودش را از دست داد
آیت اله ری شهری عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: من همواره در این سال های متمادی چیزی جز صداقت و دلسوزی برای نظام از ایشان ندیدم ، در واقع نظام ، یکی از استوانه های استوار خودش را از دست داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ، آیت اله ری شهری تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه السلام در پی رحلت جانگداز آیت اله هاشمی اظهار داشت:این مرد بزرگوار نقش مهمی در پیروزی انقلاب و تداوم آن در کنار امام راحل و مقام معظم رهبری داشت.

وی افزود:نخستین باری که نام ایشان را شنیدم سال 42 و مقارن دستگیری ایشان برای سربازی بود که به دلیل فعالیت های انقلابی و نوشتن کتابی در آن زمان به نفع مردم فلسطین و علیه رژیم صهیونیستی، رژیم طاغوت ایشان را دستگیر کرد و مجبور به رفتن به خدمت سربازی نمود.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت:امیدواریم مردم ما و خصوصا گروه های سیاسی قدر پیشگامان انقلاب را بیش از گذشته بدانند و توجه داشته باشند که فقط وقتی این بزرگان از میان ما رفتند از آن ها قدرشناسی نکنند ولیکن در زمان حیات ایشان نیز، نقدها نقد منصفانه باشد و در حین نقد در این توهم نباشند که با دشمن طرف هستند، زیرا که نقد مهربانانه و منصفانه با نقد خصمانه کاملا متمایز است.

 

 

 

 

نظر شما