عضو شورای شهر مشهد خبر داد:

نامگذاری یک معبر یا میدان به نام آیت الله هاشمی رفسنجانی درمشهد

۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۱:۰۰:۳۳
کد خبر: ۵۰۴۷۰۰
نامگذاری یک معبر یا میدان به نام آیت الله هاشمی رفسنجانی درمشهد
عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت: نامگذاری یک خیابان یا یک میدان در مشهد به نام آیت الله هاشمی، کار پسندیده ای است که باید طرح آن با ۸ امضا در شورا با دو فوریت مطرح شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، سید جلال فیاضی ضمن تسلیت در گذشت آیت الله هاشمی، اظهار کرد: هاشمی رفسنجانی یکی از شخصیت های برجسته انقلاب اسلامی و یار دیرین امام راحل و مقام معظم رهبری بود و پیش از انقلاب از مبارزین پیشتاز با رژیم ستم شاهی، در اوایل انقلاب از داعیه داران اصلی و همراهان همیشگی مبارزان و پس از انقلاب نیز در تمامی صحنه ها در کنار مردم و رهبری حضور داشت.

وی افزود: همان طور که مقام معظم رهبری در پیام ارتحال ایشان فرمودند، هیچ گاه به محبت شخص ایشان به رهبری خللی وارد نشد و اتفاقات اخیر نیز توسط خناسانی مدیریت می شد که می خواستند بین او و رهبری اختلاف ایجاد کنند که به لطف خدا موفق نشدند.

 

عضو شورای شهر مشهد ادامه داد: نامگذاری یک خیابان یا یک میدان به نام آیت الله هاشمی رفسنجانی، کار بسیار پسندیده ای است که البته باید جوانب آن سنجیده شود و کار تخصصی روی آن شود، یعنی میدان یا معبری که هنوز نامگذاری نشده، یا نام آن به صورت رسمی میان مردم جا نیفتاده باشد انتخاب شود.

وی در پایان با اشاره به روند قانونی این نام گذاری، تصریح کرد: این تصمیم زمانی در دست بررسی در صحن علنی شورای شهر مشهد قرار خواهد گرفت که یا از طرف کمیته نامگذاری در شهرداری به صحن علنی شورا در شکل لایحه ارسال شود یا به عنوان یک طرح دو فوریتی در جلسه صحن علنی پنجشنبه مطرح شود؛ برای یک طرح حدود هشت امضا لازم است که شخصا این اقدام را مناسب دیده و موافق آن خواهم بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز