استاندار تاکید کرد:

لزوم تبیین فضای قبل و بعد از انقلاب برای جوانان

۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۰:۱۲:۲۲
کد خبر: ۵۰۹۸۱۶
لزوم تبیین فضای قبل و بعد از انقلاب برای جوانان
فریدون همتی بر لزوم تبیین و تشریح فضای جامعه قبل و بعد از انقلاب برای جوانان استان قزوین تاکید کرد.

استاندار قزوین در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان گفت: باید تصویر و آمار واقعی، علمی و تحقیق شده از دوران قبل و بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی برای قشر جوان و نوجوان تبیین و تشریح شود تا آن ها ضمن شناخت این دو دوران به پیشرفت های حاصل شده و تفاوت های موجود پی ببرند.

همتی اظهار کرد: نسل جوان اوقات فراغت خود را در فضاهای ورزشی و امکانات موجود در استان خارج از ساعت اداری سپری می کند بنابراین با برنامه ریزی دقیق در این زمینه می توان به هم افزائی و هم فکری بیشتر بین جوانان کمک کرد.

وی با بیان اینکه باید خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را برای نسل جوان و دانش آموزان که مدیران آینده کشور هستند برجسته کرد یادآور شد: آموزش و پرورش باید با برنامه های اقناعی، تحولات و دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای جوانان تبیین و ذهن آنان را به درستی و با زبانی روان و لحنی روشن به سوی فعالیت ها و دستاوردهای نظام هدایت کند.

نماینده عالی دولت در قزوین معلمان را بهترین گزینه برای بازگو کردن حقایق تاریخی، فرهنگی و سیاسی جامعه به دانش آموزان دانست و گفت: باید در بیان حقایق و دستاوردهای نظام و بحران های دوران رژیم ستمشاهی همانند پژوهشگران به دور از هرگونه تعصب وارد عمل شد تا مخاطبان و دانش آموزان این مطالب را از صمیم قلب پذیرا باشند.

همتی ادامه داد: آموزش و پرورش و جامعه روحانیت باید معضلات دوران ستمشاهی از قبیل محرومیت ها، وابستگی به خارج، نداشتن اختیار در مدیریت کشور و فقر جمعیت را به نسل جوان انتقال دهند تا این نسل با شناخت خدمات انقلاب، امام راحل و نظام در مواقع حساس و بحرانی جان خود را در راه پاسداشت کشور فدا کند.

وی با بیان اینکه امروزه کاربرد بسیار زیاد شبکه های مجازی به یک تهدید و فرصت تبدیل شده افزود: براساس فرمایش مقام معظم رهبری باید از فضای مجازی به نحو مطلوب بهره برداری کرد و با انتخاب و انتشار پیام های اسلامی کوتاه، روان و مطابق با فطرت انسانی در مخاطبان جاذبه ایجاد کرد.

استاندار قزوین تصریح کرد: تولید محتوای مناسب که با انقلاب اسلامی، فرهنگ و عقلانیت انسان ها مطابق بوده و با زبانی ساده و روان نگارش شده باشد روی مخاطبان تاثیر می گذارد.

همتی گفت: باید از امکانات و تکنولوژی روز برای واکسینه کردن خود در مقابل تهدیدات و انتقال پیام انقلاب به نحو مفید و موثر به دیگران استفاده و از تهاجم دشمنان در فضاهای مجازی با استفاده از این تکنیک مقابله کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز