در راستای رونق تولید؛

استاندار قزوین با مدیران عامل بانک ها دیدار کرد

۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۰:۱۶:۴۹
کد خبر: ۵۱۰۳۱۸
استاندار قزوین با مدیران عامل بانک ها دیدار کرد
فریدون همتی برای پیگیری مسائل و طرح های اقتصادی استان قزوین با مدیران عامل بانک های صادرات، مسکن و ملت در تهران دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، فریدون همتی استاندار قزوین به همراه منوچهر حبیبی معاون اقتصادی و مدیران استانداری و مدیران عامل بانک های صادرات و مسکن در راستای رونق تولید و اشتغالزایی ضمن حضور در تهران با مدیران عامل سپری کرد روز پرکار استاندار قزوین با مدیران عامل بانک های صادرات، مسکن و ملت در تهران دیدار و گفتگو و بر تسریع در روند اعطای تسهیلات به تولیدکنندگان واجد شرایط تاکید کرد.

همتی در این دیدارهای جداگانه در خصوص پرداخت تسهیلات بهین یاب به واحدهای تولیدی و طرح های اشتغالزا به بحث و تبادل نظر با مدیران عامل بانک های مذکور پرداخت.

همچنین در خلال این نشست ها در خصوص پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان کمیته امداد و همچنین پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج بحث شد و تصمیم گیری لازم در این خصوص انجام گرفت.

در دیدار استاندار قزوین با مدیرعامل بانک مسکن مقرر شد ۳هزار فقره تسهیلات 200میلیون ریالی با سود 5درصد جهت نوسازی و مقاوم سازی خانه های روستایی پرداخت و در اجرای این طرح تسریع شود.

پرداخت تسهیلات بهین یاب با شتاب بیشتر و بدون وقفه از دیگر توافقات به عمل آمده میان همتی و مدیران عامل بانک ها بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز