نماینده ولی فقیه در استان لرستان :

تقویت آموزش وپرورش تقویت جامعه است

۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۰:۲۲:۴۷
کد خبر: ۵۱۰۳۲۰
تقویت آموزش وپرورش تقویت جامعه است
نماینده ولی فقیه در استان لرستان در جمع کارکنان ستادی آموزش و پرورش لرستان گفت : آموزش و پرورش جایگاهی بس رفیع و عظیم دارد و همه باید حساسیت دستگاه تعلیم و تربیت را درک کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا ازلرستان ،آیت الله میرعمادی افزود : آموزش و پرورش مغز جامعه است و اگر این دستگاه تقویت و حمایت شود ،جامعه تقویت می شود.

 وی پس از جلسه تفسیر قرآن کریم خاطر نشان کرد : آموزش و پرورش جایگاه علم ، ادب ، هنر ، تعلیم و تربیت ، تهذیب و انسان سازی است .  امام جمعه خرم آباد انسان سازی را مهمترین و باارزش ترین کار برشمرد و گفت : چون در تعلیم و تربیت سرو کار انسان ها با جان و روح انسان هاست ارزش و تقدس دارد . وی در ادامه دعوت به  اخلاص در انجام امور کرد و افزود : رمز موفقیت معلمان در اخلاص و دلسوزی است . آیت الله میرعمادی از زحمات معلمان مناطق محرو م و صعب العبور تجلیل کرد و گفت : ارزشمندترین رسالت را معلمانی انجام می دهند که در مناطق محروم در حال خدمت به دانش آموزان هستند .

وی در پایان برای سرپرست جدید آموزش و پرورش لرستان آرزوی توفیق کرد و افزود :  امیدواریم بیش از پیش شاهد توفیقات دستگاه تعلیم و تربیت در ابعاد مختلف باشیم گفتنی است که پس از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر به امامت آیت الله میرعمادی جلسه تفسیر قرآن برگزارو به قید قرعه هم هدایایی به برخی از همکاران اهداء شد .

 

نظر شما