مدیرکل ورزش و جوانان کردستان:

خانه جوانان نایسر شهر سنندج در دهه فجر افتتاح می‌شود

۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۵:۱۳:۵۲
کد خبر: ۵۱۰۵۷۳
خانه جوانان نایسر شهر سنندج در دهه فجر افتتاح می‌شود
مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت: خانه جوانان نایسر شهر سنندج به مناسبت سی و هشتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سنندج، حامد جولائی، در بازدید از بخش‌های مختلف خانه جوانان شهر نایسر اظهار کرد: خانه جوانان شهر نایسر با پیگیری‌های صورت گرفته معاونت فرهنگی و امور جوانان در راستای مکان اختصاصی برای فعالیت و امورات سازمان‌های مردم انجام شد.

وی افزود: این طرح مکانی برای فعالیت‌ها و تصمیم گیری‌های جوانان است که هزینه‌های اجاره این طرح از اعتبارات وزارت ورزش و جوانان و اداره کل تأمین خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان عنوان کرد: خانه جوانان شهر نایسر در دو طبقه با زیربنای 300 متر مربع در بخش‌های مختلف اداری و سالن جلسات احداث شده است.

وی بیان کرد: این طرح به مناسبت سی و هشتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با حضور مسئولان کشوری و استانی به بهره برداری می‌رسد.

جولائی به آسیب‌های اجتماعی در شهرهای استان کردستان اشاره کرد و گفت: با احداث خانه جوانان، سازمان‌های مردم نهاد می‌توانند بدون دغدغه در مکان مختص به خود به رفع آسیب‌ها و معضلات اجتماعی بپردازند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: رسیدگی به امورات و فعالیت‌های حوزه جوانان به عنوان یک مقوله مهم برای مسئولان باید در اولویت باشد و با توجهات و کم کردن انتظارات این حوزه می‌توانیم شاهد جامعه‌ایی شاداب و بدون آسیب‌های مختلف اجتماعی باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز