نشست مشترک شرکت شهرکهای صنعتی لرستان با شرکت مخابرات استان

۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۵:۱۴:۴۰
کد خبر: ۵۱۰۵۷۷
نشست مشترک شرکت شهرکهای صنعتی لرستان با شرکت مخابرات استان
رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی لرستان از نشست مشترک شرکت شهرکهای صنعتی لرستان با شرکت مخابرات استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان، این جلسه با حضور مدیرعامل و معاون فنی شرکت شهرک های صنعتی و مدیر عامل و معاونین شرکت مخابرات استان برگزار شد.

 رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی لرستان با بیان این خبر اظهار داشت: این جلسه در راستای قراردادهای مشترک فی ما بین جهت ایجاد و رفع مشکلات زیرساختهای لازم مخابراتی شهرکها و نواحی صنعتی استان بحث و تبادل نظر شد.

بختیار رازانی گفت: در این جلسه مقرر شد مطابق شرح قراردادهای مفتوح به صورت شهرک به شهرک مشکلات پیش آمده با نظر عوامل اجرایی و هماهنگی با معاونت فنی شرکت حل و فصل و پس از انجام کار مبالغ و قیمتهای مربوطه پس از تصویب با اولویت شهرکهای در حال بهره برداری پرداخت گردد.

وی افزود: همچنین مقرر شد که در شهرکهای بدون واحد مستقر، برآورد انجام کار جهت اتصال تلفن شهرک (بوق دار نمودن ورودی شهرک) از طرف شرکت مخابرات صادر و پس از تصمیم گیری و بررسی انجام پذیرد لذا این کار باعث می شود که شبکه داخلی مخابرات شهرک به فیبر نوری یا خط اصلی ایجاد شده مخابرات متصل و در جاهایی که قطعی یا خرابی به وجود آمد سریع رفع گردد ضمن اینکه حداقل شهرک و نگهبانی مستقر نیز داری خط تلفن خواهد شد.

رازانی در ادامه تصریح کرد: پیرو پیگیریهای به عمل آمده قبلی از طرف نماینده محترم مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی و همچنین جلسات گذشته مقرر شد نسبت به انعقاد تفاهم نامه مرتبط جهت ایجاد ارتباط مخابراتی شهرک سنگ الیگودرز اقدام شود و تا ظرف ده روز آینده عملیاتی شود.

وی بیان کرد: خوشبختانه شرکت مخابرات استان آماده همکاری در ایجاد زیرساخت های لازم مخابراتی در کلیه شهرکها و نواحی صنعتی استان می باشد.

در این جلسه محمودی مدیر عامل مخابرات استان نیز افزود: هدف ما کمک به صنعت است با راه اندازی یک واحد صنعتی اشتغال ایجاد می شود و از بسیاری جرائم و مفسده ها کاسته خواهد شد که در این راستا شرکت مخابرات تمایل دارد با ایجاد و تکمیل زیر ساخت های مخابراتی سهمی در ایجاد اشتغال داشته باشد.

 

 

نظر شما