هفته‌ی بیست و یکم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور:

جدال سخت خیبر در کرج /راستگاری اکسین یا شگفتی خیبر

۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۵:۳۰:۴۷
کد خبر: ۵۱۰۵۹۳
جدال سخت خیبر در کرج /راستگاری اکسین یا شگفتی خیبر
هفته‌ی بیست و یکم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 14 روز چهارشنبه ششم بهمن‌ماه با انجام 9 بازی در شهرهای مختلف از سر گرفته می‌شود و خیبر هم در کرج میهمان تیم رده نهمی اکسین البرز است.
 به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ،سبزپوشان خیبر که به‌رغم انجام بازی‌های خوب و تماشاگرپسند در نیمه فصل دوم هنوز طعم پیروزی را نچشیده‌اند، در بازی مقابل اکسین متمول می‌توانند گوشه چشمی به پیروزی داشته باشند.
 بازیکنان خیبر در اکثر بازی‌های خارج از خانه و در مقابل تیم‌های مدعی، پا پس نکشیده و لقمه‌ی گلوگیری برای حریفان بوده‌اند، شاگردان داوود حق‌دوست اگر از نظر ذهنی تمرکز داشته و حفظ زنجیره‌ی دفاعی موفق عمل کنند، با دست پُر کرج را ترک خواهند کرد.
در روزهای گذشته شنیده‌ها حاکی از انتقال امیر منصوریان مدافع چپ پای خیبر به فولاد خوزستان بود و این انتقال تا حدودی باعث نگرانی هواداران خیبر شد که در آخرین اطلاعات کسب‌شده، مدیران باشگاه خیبر این انتقال را منتفی اعلام کردند.
بی‌تردید اکسین یکی از متمول‌ترین تیم‌های لیگ دسته اول کشور است که با حمایت موسسه اعتباری نور، با انعقاد قراردادهای بالا اقدام به بستن تیمی خوب و باانگیزه کرده است، در حالی که شرایط مالی اکثر تیم‌های دسته اولی اسفبار است، مدیران اکسین تا اینجای لیگ تمام و کمال به تعهدات مالی خود در قبال بازیکنان عمل کرده‌اند، زهردارترین مهره‌ی اکسین امیر میربزرگی مهاجم گل‌زن و باتجربه‌ی این تیم است.
 یحیی گل محمدی گران‌ترین سرمربی لیگ دسته اول (بنا بر شنیده‌ها قرارداد گل محمدی 600 میلیون تومان است) در بازی مقابل خیبر با اندیشه‌های هجومی برای به دست آوردن 3 امتیاز برنامه‌ریزی خواهد کرد.
بازی رفت دو تیم در ورزشگاه تختی خرم‌آباد با نتیجه‌ی دو بر یک به سود اکسین پایان یافت، در حال حاضر خیبر با 20 امتیاز در رده‌ی چهاردهم و اکسین با 28 امتیاز در جایگاه نهم جدول قرار دارند.

رضا طولابی یافته

نظر شما